Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josef Popper

8. 9. 2009 9:53
Krásný popis vývoje člověka

Zabrousil jsem sem náhodou, ale myslím, že budu Vaše bloggy vyhledávat. Vše je velmi inteligentně a s nádhernou nadsázkou psané... :-)

A co se typu dovolené týká, není až tak podstatné, kdo tráví dovolenou kde, ale spíš s kým - a u vás je vidět, že jste oba s partnerem spou velmi rádi ;-)

Děkuji za nádherný start dnešního dne a přeji Vám krásné zážitky (ať máte o čem psát ;-D).

R^

0 0
možnosti

Ellis

1. 9. 2009 9:53
Zavidim

Renato, co ja bych dala za to, kdyby me takhle muj pritel nekam vytahl do hor!!! Zavidim ;-)

0 0
možnosti

Angelost

27. 8. 2009 9:40
Lituju lidi co jezdi do Chorvatska

Preplnene plaze neznam. Jezdime do Thajska - vse je tu o polovinu levnejsi nez v evrope a prilehlych mistech, plaze mame skoro pro sebe + zajimava thajske pamatky a kultura. Zpatecni letenka vyjde na 400 euro.

0 0
možnosti

Shaza

27. 8. 2009 12:45
Re: Lituju lidi co jezdi do Chorvatska

400 Euro??? :) no proč tam ještě nejsem? Kde se shánějí takové letenky prosímvás, hoďte kontakt - doteď se otřásám při vzpomínce, jaký na mě vypadly částky, když jsem hledala Indii.

0 0
možnosti

CART09

27. 8. 2009 9:18
Renato, já Vás miluju...

...to se nedá říct jinak...;-D;-D;-D

Teď ještě poraďte, jak k takové přeměně přimět mojí drahou polovičku...;-DR^

0 0
možnosti

Shaza

27. 8. 2009 12:43
Re: Renato, já Vás miluju...

díky, vy jeden fanklube :) Hele, tak jí zkuste nějak nenápadně vytáhnout do Tater, ty nejsou tak náročný a jsou nádherný - normálně si vyberte kemp s nějakou pěknou sociálkou a dělejte z něho nenápadný výlety po okolí. No a pak už stačí jenom každou další dovču trochu přitvrzovat :)

0 0
možnosti

zajicodvedle

27. 8. 2009 7:33
supééééér

směju se, až mi tečou slzy. Teda, Renato, všechny vaše články jsou bezva, ale tenhle mě teda pobavil nejvíc. Uf, budu si muset znovu namalovat ksicht.;-D

0 0
možnosti

Next Apache

27. 8. 2009 7:16
pěkně napsané

Ještě se směju. Pěkně napsané. V snaze udělat potěšeni manželce jsem organizoval dovolenou u moře. Tá mne ale potěšila, že se mne zeptala, či má cenu vyhodit nekřesťanské peníze na to, abych byl celý den zašitý v bungalovu, pil vranac a rakiji a hulil a jen ráno vyrážel se psem na procházku nebo projíždku na kole po pobřeží a večer se chodil nacpávat pečenou sviňacinou nebo volovinou. Pro mne je lepší dovolená chození na houby a rybaření. Ty horskou turistiku v těchto hicech jaksi nemusím.;-D

Dovolená u moře ale múže být např v Norsku (fjordy, tresky). Já jedu za pár dní na další dovolenou do Švédska (rybičky).

0 0
možnosti

Shaza

27. 8. 2009 12:47
Re: pěkně napsané

My jsme v Norsku nechytili ani škebli :) ale je fakt, že chytat na dvoumetrovej vlasec navázanej na trekový holi bylo trochu moc optimistický :)

0 0
možnosti

Jezdím na neutrál

26. 8. 2009 19:17
Úžasný

mě nikdo nechápe, proč nechci jet k moři a radši chodím po horách. I s rodinou. Pořád nemůžu těm snobům vysvětlit, že připékat se na pláži nechci, to radši nastydnu na horách. V

0 0
možnosti

riverstix

26. 8. 2009 15:19
Shaza

Výborný, jen byste měla psát častěji. Neni to tu bez Vás ono. Btw, kdy Vám vyjde ta knížka, he?:-)

0 0
možnosti

Shaza

26. 8. 2009 15:33
Re: Shaza

Já píšu do knížky víte :) a to bych se roztrhala, kdybych tady měla ještě řádit na blogu, knížka bude v říjnu, hodím sem odkaz, a dík .)

0 0
možnosti

Ferda Boehm

26. 8. 2009 13:40
kdyz se mixuje ceska mentalita a pokus o styl vznikne toto

hruza, priserne trapny clanek vypovidajici o ubohem ceskem ateismu, bezduchosti a materialnim zivote plneho remcani a vecne nespokojenosti.. prokrista pana ten KH Frank mel snad s tou prevychovou pravdu

0 0
možnosti

Shaza

26. 8. 2009 13:54
Re: kdyz se mixuje ceska mentalita a pokus o styl vznikne toto

: ) nepopírám, že jsem ateistka a bezduchá materialistka, ale jestli fandíte Obergruppenführerovi Frankovi, měl byste se nad svými morálními hodnotami zamyslet především Vy! A "prokrista" se neříká! Je to rouhání!

0 0
možnosti

mailli

26. 8. 2009 13:05
:-)

Moc pěkně napsané! Skoro mi to připomíná (až na toho onanujícího Tunisana) počátek dovolených s mým teď už manželem :-) Já lehce lenivá a on turista... K Vánocům jsem dostala kvalitní spacák, k narozeninám nějaký ten turistický obleček no a pak začalo peklo ;-D První pochod po slovinské části Julek a první černé myšlenky ohledně naší společné budoucnosti. :-) Teď už to tak černě nevidím. Jsme manželé a svatební cesta? Chodili jsme po horách... ;-)

0 0
možnosti

Shaza

26. 8. 2009 13:56
Re: :-)

díky :) U nás bude svatební cesta na Elbrusu, je to nevyhnutelný!

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy