Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

gralig

20. 8. 2009 14:14
Dobry napad

jezdit na dovolenou do hor. Ja zustanu radeji na plazi, po tomto clanku budou Alpy urcite nacpane turisty, Dolomity uz jen ke stani a Kavkaz jen na mistenky. ;-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 16:40
Re: Dobry napad

jak který alpy - třeba ty Slovinský jsou neuvěřitelně nádherný a lidí fakt pomálu - některý dny vůbec nikdo...naprosto doporučuju...a pokud si chcete od lidí odpočnout úplně, pak Černá hora a nebo to Norsko, tak když už jsme někoho potkali, tak to byli češi, o čemž bude další blog .)

0 0
možnosti
M

Miky83

20. 8. 2009 14:09
Vtipný článek

R^ 

0 0
možnosti
MDF

Dr. Fe1

20. 8. 2009 14:03
Pěkný článek

Pěkná ženská. Ani se tomu arabovi nedivím :-P

0 0
možnosti
J

Jxyz

20. 8. 2009 13:54
Dovolena jedine u more

ale chce to vybirat :-)

Takze Chorvatsko nikdy vice, Tunis je fajn, ale jak kde a naprosto nejlepsi byla zatim Korsika. A taky to chce nebrat last minute za 10kKc i s letistnima poplatkama :-P

Proste pro me jako suchozemce ma more kouzlo porad.

0 0
možnosti
PM

Polárníliška

20. 8. 2009 14:34
Re: Dovolena jedine u more

V tom Chorvatsku jde aspoň utíkat do hor, ale vejletníky do Tuniska teda nechápu absolutně...

0 0
možnosti
M

mischplysch

20. 8. 2009 13:53
Hezký

My jsme svého času jezdili na dovolenou a prázdniny jen do hor na mnohadenní přechody s báglama, na vodu nebo na kola a pak jsem jednou zkusila luxusnější hotel v Řecku s polopenzí a válením a zjistila jsem, jak jsem byla blbá ;-D .....nee to si dělám srandu, ale podle mě se má zkusit všechno a skoro všechno má něco do sebe, i když vždycky pojedu raději do těch opuštěných hor.

Ten konec je pěkný, už jsem myslela, že jste beznadějný případ, co tahá na hory lodičky a kosmetický kufřík a ono ejhle :-)  

0 0
možnosti
C

chytrejkluk

20. 8. 2009 13:52
....hm

Máte oba taky takový ty kostičkovaný  sport. kalhoty co na kolenou a zadku maj jinej druh látky ? .... Pár  takovejch dobyvatelů Alp sem potkal. Všichni do jednoho vypadali jako Michal Jančařík ( ten "študák " co uvádí počasí )...a jejich přítelkyně byly dost přírodní typy. Když se pak nacamrali z vína, tancovali všichni na Michala Davida.

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 16:38
Re: ....hm

: ) nene, my jsme chudí studenti, vypadáme jako hobiti a vyhledáváme zásadně opuštěné lokality, spíme pod takovým přístřeškem z plachty a žereme tejden starej chleba s paštikou a polívky do hrnečku..

0 0
možnosti

Tramp_007

20. 8. 2009 13:51
No nevim,

do Norska koncem srpna - to se muze ten lavinam odolny stan docela hodit.

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 16:36
Re: No nevim,

no jednu noc jsme spali v Jotunheimenu přímo pod ledovcem a měla jsem teda docela strach - a ve 2400 m.n.m normálně začalo 30.7. hustě sněžit! Fakt zážitek - doporučuju všem chladnomilům jako příjemnej letní relax.

0 0
možnosti
XX

xaeris

20. 8. 2009 13:49
Tak takhle JO

R^

0 0
možnosti
KZ

Katka1

20. 8. 2009 13:44
Ahoj

To Norsko fakt závidím, tu krosnu na zádech už méně a to mlíko vůbec (mám na mlíko alergii, dopadlo by to strašlivě ;-D). Já vyrážím za týden k moři. Sice na pláž, zato s pejskem a ten mne fakt zahálet nenechá. Ze všeho nevíc se těším, jak vypnu mobil. Poprvně v životě jedu v létě jinam než do hor a mám obavy, že mi ty kopce budou chybět.

Zagorka

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 16:34
Re: Ahoj

Čiao krasavice, tož si to pořádně užij právnice jedna. Já razím heslo, že je jedno, kde jsi, hlavně to chce aktivitu - otáčet se na pláži po slunci je houbeles relax, ale normální zahálka a jsou z toho prd zážitky. Tak až dorazíš krásná a zrelaxovaná, zvu tě na kafe!

0 0
možnosti
L

lipowski

20. 8. 2009 13:38
ja len more...

ach, keby mi to tak tento rok casovo padlo, idem k moru. Len lezat a nic nerobit - moj sen. Stale nieco robim, pracujem, este naskriabem cas na hobby a poznam len prebudzanie a zaspavanie. Relax medzi tym nie je a stres mam este aj pri tom zaspavani. Hory by ma zabili ;-D

0 0
možnosti
RK

Radek0075

20. 8. 2009 13:49
Re: ja len more...

A ke kterému? Já znám u vás v Uhrách hned čtyři. Oravu, Zemplínskú Šíravu, Gabčíkovo a Balaton:-)    

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy