Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

fix

21. 8. 2009 10:23
krása

karma.  Mě se něco podobného přihodilo na obyčejných Roháčích na Slovensku. Ale stačilo to :)).

0 0
možnosti
EN

Ed28

22. 8. 2009 7:58
Re: krása

to mne trosku urazi... obycejne Rohace... ?  podle mne jsou Rohace mozna nejhezci hiory a doliny ve stedni Evrope. A co se Ti tam podobneho prihodilo??

0 0
možnosti
WS

wandering star

21. 8. 2009 9:43
Píšete moc hezky

0 0
možnosti
RF

Shaza

23. 8. 2009 13:10
Re: Píšete moc hezky

Dík, mně se zase líbí Váš příspěvek :))

0 0
možnosti
EE

engels

21. 8. 2009 8:43
7

vysokohorskej prechod Julskych alp? pro neznale lidi to vypada hrozne IN.Ja tam jezdim 10 let mam je s manzelkou prolezle skrz naskrz a nevim ze by byly nejak tezke, vystup na Triglav je proflaklej ze tam chodi deti na skolni vylet (cca.2800m), razor,prisojni,jalovec,mojstrovka,kanin,skrlatica, to vsechno se da, nic narocneho,takze opatrne kdo tam nebyl nesmite vsemu verit co se pise na netu

0 0
možnosti
RF

Shaza

21. 8. 2009 9:13
Re: 7

No vidíte a já jsem tam málem vyplivla duši! Pro toho, kdo nikdy nelezl po horách je výstup s 15-20 kily na zádech, když putujete celý den (žádné dvouhodinové výlety) asi mnohem náročnější než pro člověka, který jezdí do hor pravidelně. Pro mě to byl první takhle vyčerpávající zážitek a byla to beze zbytku síla, od zablokovaných zad po puchýře na nohách. I když ty hory za to rozhodně stály!

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

21. 8. 2009 5:33
Karma

Ach, to jsem se nasmala, diky za skvelej blog! Trochu mi to pripomnelo, kdyz jsem se podobne skrabala po rozpalenym Grand Canyonu, taky jsem mela pocit, ze kazdou chvilku vypustim dusi!

0 0
možnosti
S

scope

20. 8. 2009 23:43
fajn cteni

 Prave jsem docetl jsem vsechny vase clanky. Jste druhy bloger / 1.byl Havlik - nerikam tim  ze je lepsi , jen jsem na neho narazil drive / u ktereho jsem to proste musel udelat. Nevim co dodat . Hezka , chytra a vtipna , to je smrtelna kombinace pro nas muze. :-)

0 0
možnosti
K

Kimi.Marki

20. 8. 2009 21:45
Naprosto boží

... článek. Čtu Vaše články již dlouho, konečně jsem se odhodlala zaregistrovat se, abych Vám tu mohla něco napsat. Sama jsem s přítelem (který se také občas na horách projevuje jako tyranský kamzík :-)) byla na konci června ve dvou norských parcích a s šestnáctikilovou krosnou jsem si to štrádovala po horách a brodila se sněhem. Vlasy jsem si ve vodopádu nemyla (většina vodopádů byla o dobrých pět set výškových metrů nade mnou nebo ještě pod sněhem), ale najdu-li dostatek odvahy, příště to vyzkouším. Jen pište dál, budu číst ráda a těším se na knižní zpracování R^

0 0
možnosti
CI

Cephaelis

20. 8. 2009 18:40
Dobře napsané :-)

Málokdy dočtu blogy do konce, ale tohle povídání se vám povedlo. Co na tom, že dej je předvídatelný, tohle není román, ale zážitek z cest. Zábavný. A máte u mě i body za češtinu. Přečíst si dneska něco stylisticky i gramaticky korektního, to už se skoro nestává.

0 0
možnosti
P

praveverka

20. 8. 2009 18:25
Uf!

Jak si tady pročítám ty vodopády chvál, tak se obávám o autorčino zdravý. Jednak bude psáti své další příběhy pod tlakem (aby nezklamala čím dál náročnější čtenářské publikum) a jednak ztratí motivaci se v psaní zlepšovat. Ale budu dneska kritičtější: Do kvalitní knížky to má daleko, myšlenky jsou hned na začátku jasné, od 5. odstavce jsem začal nudou usínat! Metafory jsou klišé atd.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

20. 8. 2009 18:35
Re: Uf!

ja bych se tedy obaval jen o zdraví (íííí!!!!)... asi spis ale vase 

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

20. 8. 2009 17:57
Pěkný

R^Už vím,co strčím do vodopadu.;-D

0 0
možnosti
JH

JetFly

20. 8. 2009 18:00
Re: Pěkný

svého tuniského přítele?:-P

0 0
možnosti
L

Lilith+

20. 8. 2009 16:35
Perfektně napsaný

karma ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy