Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

osvetitel

25. 8. 2009 21:11
Hergot to je srandovnejsi nezli ta kniha "Doktor od

Jezera Hrochu"!! Kam se hrabe ten Svandrlik, tady se smysl a talent pro komicno a gag neda uprit!!:-))))

0 0
možnosti
RF

Shaza

26. 8. 2009 13:57
Re: Hergot to je srandovnejsi nezli ta kniha "Doktor od

tyjo, díky - Doktora jsem četla, tak možná vykrádám Švandrlíka a ani o tom nevím :)

0 0
možnosti
L

Lafinta

25. 8. 2009 21:01
trochu jednostranné, ne??

Proč by dovolená u moře měla být děsná? Zrovna letos jsem vyrazila do rozehřátého písku a teplého moře kvůli léčbě zdravotních problémů! A že bych se na pláži jen válela? Celé dny jsem trávila ve vodě a plavala jako o život. Teď se cítím naprosto výborně...jen mi trochu narostly svaly na rukou, tak snad to brzy splaskne ;-D

0 0
možnosti
JN

jeenedobik

26. 8. 2009 8:13
Re: trochu jednostranné, ne??

A že si nad tebe žádnej obšourník nestoupl obkročmo, co?:-P

0 0
možnosti
M

morenavera

25. 8. 2009 20:34
k moři - vždycky, ale jinak

Nesmíte ulehnout na pláž, nýbrž nasadit ploutve, masku a přiměřeným zkusem uchopit šnorchl...každý den nastoupit na jiný malý lodní taxík...pak se vrátíte od moře bez zjevného opálení, ale možná vám začnou rašit žábry....ještě dlouho budete vidět chobotnice, kanice písmenkové, mořany okounovité, mořské jehly, nedovitky písečné a jiné mořské parádníky a parádnice....šťastnou cestu...jo...a když na mě ta chobotnice barevně blikla, tak jsem ten čudl u šnorchlu uhryzla, jak jsem se lekla...;-D

0 0
možnosti
RF

Shaza

26. 8. 2009 13:59
Re: k moři - vždycky, ale jinak

;-D 

0 0
možnosti
PP

Kašpárek007

25. 8. 2009 18:37
:-)

Možná už to tady šlo, nejsem přílišný čtenář diskusí, ale myslím, že by jste byli super dvojka s Rudou Havlíkem ;-D;-D;-D  Takže jasně karma R^

0 0
možnosti
RF

Shaza

26. 8. 2009 11:35
Re: :-)

Ale blbost, ten bídák mi stačí jednou za uherák na kafi :)

0 0
možnosti
V

vsamotar

25. 8. 2009 16:58
2in1

My to máme tak trochu naopak. Ta moje je šíleně akční a já jsem tak trochu pohodlnější lenoch (obzvláště když jde o dovolenou). Letos jsme byli na Korfu a bydleli jsme pod horou Pantokrátor (nejvyšší horou ostrova) a moji drahou polovičku nenapadlo nic lepšího, než horu zdolat. Není to žádná velehora, ale cesta nahoru ve 40 stupňovém vedru byla taky o život. Kolikrát jsem šlapaje po rozpálené kamenné lavině, s jazykem na vestě a pískem v krku, vyřkl větu: "Až naberu nějaký síly navíc, tak tě zabiju!" Ale z těch jejích šílených nápadů (jako zdolat nejvyšší horu ostrova v nejvyšším poledním vedru) jsou nakonec nezapomenutelné zážitky. Válení na pláži si člověk moc nezapamatuje, narozdíl od emocionálně vypjatých situací při pohledu na obrovitého býka u krosny. ;-)

0 0
možnosti
Z

zcek

25. 8. 2009 15:48
drsný:))

Můj muž trpí představou, že nejlepší dovolená je 14 dnů projíždět vlakem tratě ve Skotsku nebo lézt po horách, já chci ležet na pláži a nedělat nic. Tak jsme letos jeli každý sám, resp. já s holkama, on sám, a jak se máme rádi:)) Shodneme se ještě na cestou autem po Americe:)) Jsem prostě antiturista, nenávidím sport a pot, a fakt to nebudu dělat ani kvůli někomu, koho mám ráda a jsem ráda, že to po mě nevyžaduje:))

0 0
možnosti
TV

tomtop

27. 8. 2009 7:09
Re: drsný:))

to máte dobré ... že vám to i tak klape ;-D

0 0
možnosti
JZ

lloyds

25. 8. 2009 0:06
mno...

v Norsku jsem byl asi před dvěma léty ve stejném obodobí, ale nějakou zimu jsme fakt skoro vůbec nezažili, byť jsme tam byli jenom 12dní...tak nevím, ale přijde mi to trochu přehnané.

0 0
možnosti
RF

Shaza

25. 8. 2009 11:01
Re: mno...

my jsme tam zimu měli akorát k ránu a na konci pobytu tak dva dny kolem 15 stupňů, jinak bylo nádherně a někdy až 28 stupňů - přesto byly potoky ledový uplně neskutečně :)

0 0
možnosti
V

vaňák

24. 8. 2009 13:26
gambáč U Medvídků?

Vždycky jsem si myslel, že U Medvídků se čepuje Budvar.

0 0
možnosti
S

SGD

24. 8. 2009 14:17
Re: gambáč U Medvídků?

Máš pravdu, čepujou Budvar.R^

0 0
možnosti
AHB

Becquerel

23. 8. 2009 6:53
Gratuluji !

Gratuluji priteli ... jeden z mala, kteremu se podarilo udelat ze sve pritelkyne partaka do hor. A prijemne pocteni o tom, co se me osobne nikdy nepodarilo ... ale alespon vidim, ze je to mozne ... takze se budu pokouset dal ! :-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

23. 8. 2009 12:56
Re: Gratuluji !

No hele ono donutit ženskou, aby si myla hlavu jednou za tejden v ledovým potoku a neholila si nohy a tak ...to je podle mě běh na dlouhou trať :)) ale já jsem si třeba po několika takových akcích docela zvykla. Když se někam vyškrábete, teče z vás pot a nemáte se kde umejt, to fakt není pro každýho :))

0 0
možnosti
PK

fulcrum

23. 8. 2009 0:57
Hory

Po pravdě řečeno dost závidím. Já hory miluju, ale bohužel neznám prakticky nikoho, kdo by ten zájem sdílel a vyrazit do velehor sám je dost nerozum :(

0 0
možnosti
PK

fulcrum

23. 8. 2009 1:02
Re: Hory

Jinak samozřejmě moc pobavilo, jako vždy :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy