Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

apokalypsa

20. 8. 2009 16:28
Pro mne jsou to oboje extremy

Nemam rad ani "preplnene plaze v Tunisku" ale na druhou stranu ani divokou prirodu bez civilizace. Pri cestovani tedy delame kompromisy a uzivame si to (tj. ubytovani v malych pensionech, pokud jsou, nebo u mistnich, ovsem v ponekud civilisovanejsich oblastech). Proste pohodli i svoboda. Da se to.

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 17:13
Re: Pro mne jsou to oboje extremy

taky dobrý, hlavně že něco zažijete :) já se nejvíc bavím, když se někoho zeptám, jak bylo na dovolený a on mi začne popisovat švédský stoly v hotelový restauraci!

0 0
možnosti
L

ladamm

20. 8. 2009 16:07
tak to je paráááááda !!!

jen houšť a větší kapky. Nebo je slečna profesionálka (myslím tím v psaní) každopádně tohle mě fakt chytlo . díky.

0 0
možnosti
M

Mistiaen

20. 8. 2009 15:58
Slečno, Vy se musíte (MUSÍTE!)

snažit psát dál a snad se tím i živit!!!!! Strašně ráda bych si od Vás přečetla něco víc, popsané zábavné situace, které mohlo zažít hodně z nás - popisujete krásnou a bohatou češtinou a bez chyb a především je to SRANDA !!!!! GRATULUJU !

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 17:12
Re: Slečno, Vy se musíte (MUSÍTE!)

bude knížka .) ...díky moc, ale živit se budu právničinou - to bude asi taky sranda ty moje smlouvy, ale nevím, jestli to klienti úplně ocení :)

0 0
možnosti
K

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

20. 8. 2009 15:41
výborné

dlouho už jsem se tak nepobavil, blogerka roku právemR^

0 0
možnosti
RF

Shaza

20. 8. 2009 17:10
Re: výborné

.) nojo, ona se ode mě teď vlastně asi očekává nějaká ta úroveň co? :) díky.

0 0
možnosti
HN

handour

20. 8. 2009 15:40
Takovou zkrášlující dovolenou

bych potřebovala jako sůl a ještě o tom tak pěkně, s nadhledem napsat!R^V

Moc jsem se pobavila - díky Renčo!

Já jedu na mini dovču zítra - s kámoškou - je to sice daleko od domova, ale pořád naše kraje. Letos poprvý budu bez moře a řekla jsem si nikdy, nikdy víc...hrozně mi chybí, stačilo vstoupit a naftová kolečka objala kotníky a racek přátelsky a na uvítanou posral rameno...;-Dhm zamáčku slzu a opravdu si to ten příští rok dopřeju - stůj co stůj.;-)

0 0
možnosti
HN

handour

20. 8. 2009 18:30
Re: Takovou zkrášlující dovolenou

8-o;-(8-o;-(

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

20. 8. 2009 15:24
Norsko

Právě jsem se z Norska (a víc než 300km za polárním kruhem) vrátila. Je asi jasné, že v článku příšerně přeháníte, jinak by to nebylo vtipné, ale když už zmiňujete ledové horské potoky, mohla jste zmínit i těch třicet stupňů ve stínu :-) 

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

20. 8. 2009 15:26
Re: Norsko

Jo, z loňska ta samá zkušenost, pěkné vedro, fotky u fjordu jak z toho Chorvatska ;-D

0 0
možnosti
RL

Limburger

20. 8. 2009 15:21
Báječný článek, moc jsem se nasmál...

..a když už Vás tady někdo přirovnává ke klasice, mně se tak trochu u vašeho článku vybavilo mé čtení z dětství o příbězích žáků Kopyta a Mňouka od mistra Švandrlíka. Ale to jen asi tou frekvencí smíchu vztaženo na řádek textu, jistě, že Vy i on jste to pojali úplně jinak.

Tak jen si tak říkám, když sleduji Vaši karmu (ne že bych jí dával nějakou zásadní váhu, ale člověk na to přecejen koukne...), jestli to není nespravedlivé, že Vy za takový téměř geniální počin inkasujete jen něco pod 10% hlasů z celkové čtenosti, zatímco já za dnešní, celkem všední politický článek, tam mám bilanci něco nad 18%. Tak alespoň že absolutně ji máte výše, však Vás nedávat do "výběru" a tím umožnit co nejvyšší čtenost, by byl hřích! Blahopřeji a těším se na další Vaše dílka, opravdu to stojí za to a ještě jednou děkuji za mnohačetné polechtání bránice. :-) Zdraví Richard Limburský  

0 0
možnosti
HH

hnusil

20. 8. 2009 15:16
Sice z donucenim .....

Sice ke zmene stylu doslo s mensim donucenim, ale uprimne blahopreji. Jste konecne clovek, jine zustanou kravami (a je jich drtiva vetsina) az do smrti.

0 0
možnosti
HH

hnusil

20. 8. 2009 15:16
Re: Sice z donucenim .....

co to je za chybu v titulku, kruci ....

0 0
možnosti
JS

josef_spejbl

20. 8. 2009 15:15
Píšeš moc dobře

R^

0 0
možnosti
MW

psy.co

20. 8. 2009 14:53
funny :)

:)) R^

0 0
možnosti