Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

mamenec

22. 8. 2009 17:57
No jo no,

jak někdo pochválí Norsko, hned dávám karmu R^ A po upozornění tedy chválím i ten obrázek. To je autoportrét? :-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

23. 8. 2009 12:52
Re: No jo no,

: ) jo, pokus...díky za pochvalu, i když jsem si jí musela vynutit :))

0 0
možnosti
RF

Shaza

22. 8. 2009 12:53
Upozornění

Hele, ale Vy jste mi nikdo nepochválili ten obrázek :))) Mně to dalo fakt práci!

0 0
možnosti
P

praveverka

22. 8. 2009 13:44
Re: Upozornění

Škoda, že z batůžku nečouhá lahváč, ale přiopilé Sluníčko to kompenzuje! ;-D

0 0
možnosti

Simin

22. 8. 2009 10:03
KARMA!!!

Miluji Vás:-)VR^

0 0
možnosti
RF

Shaza

22. 8. 2009 12:38
Re: KARMA!!!

..to vy jste mi dal květinu do schránky? :)))

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

22. 8. 2009 9:39
Moc vás prosím

nepleťte si dovolenou moře s dovolenou v Tunisku.

0 0
možnosti
NS

Nyzozemec Sídorf

22. 8. 2009 10:05
Re: Moc vás prosím

;-DR^

0 0
možnosti
P

Pietrolini

22. 8. 2009 8:57
prozření

Člověk se pořád učí....tady k tomu velmi vtipně...R^

0 0
možnosti
T

tekanna

21. 8. 2009 18:00
Dobrý :)

Norsko a kraje za polárním kruhem jsem si připomněla velice živě :) V Norsku jsme měli štěstí na sníh a nevalné počasí, ve Finsku na komáry a ve Švédsku bylo... no, jako doma :) Letos jsme pro změnu zakusili (pro mě tedy určitě) úmorné vedro, písečnou bouři, štíry a jinou členovcovou havěť v zemích Středního východu. Vlasy atp. vlastně byly to jediné, co mi nedělalo vrásky :))) Jak časem člověk otupí... P.S.: Ten Váš Hillary má ale smysl pro humor! :) Zdraví "královna ze Sáby", t.č. se štíry na štíru. ;)

0 0
možnosti
RF

Shaza

23. 8. 2009 13:05
Re: Dobrý :)

Královno ze Sáby :) mně by do země štírů asi nikdo nedostal ani párem velbloudů, to Finsko a Švédsko závidím - zbytek skandinávie máme v plánu taky. A máte pravdu, že člověk otupí a nakonec je mu jedno i že smrdí, hlavně, že je žvanec a zatuchlej spacák :)

0 0
možnosti
H

Haidy

21. 8. 2009 16:49
Přidávám se ke karmařům

 Jak už je zvykem zábavné počtení. R^

Jen mi zatrnulo, při sdělení, že ve výpravách pokračujete. Můj poklad je taky "dobrodružný povahy", ale už jsem mu dala jasně na srozumněnou, že určité znaky civilizace k životu potřebuji. Dovolená, nedovolená, jsem ochotná i šlapat pěšky, ulevovat si v křovíčku, ale obchody s potravinama musíme potkat alespoň jednou za dva dny. Ovšem nejsou potraviny, jako potraviny.  Jo a mlíko od alpských dojnic není fakt špatný. Jedna se dokonce rozhodla si nás adoptovat. Vydala se s námi na cestu a začínala jsem se obávat, že budeme mít problémy s celníky. Nějaký Alpský psí krasavec si ji nakonec přemluvil k návratu.

 Tak hezký zářiový pobyt. R^

0 0
možnosti
H

Haidy

21. 8. 2009 16:55
Re: Přidávám se ke karmařům

Prosím, prosím, ten kosmetický vodopád se nacházel přesně kde?

(Mapku nepotřebuji, stačí přesnější údaje. Můj dobrodruh už to snad s jeho "vrozeným smyslem pro orientaci" najde. ;-)

0 0
možnosti
S

SmokeR

21. 8. 2009 11:43
Pochvala ;)

Musím se připojit k zástupu pochlebovačů :) Po přečtení tohoto blogu jsem přečetl téměř všechny Vaše blogy a většina mě fakt výborně pobavila!! Jen tak dál.... R^

0 0
možnosti
RB

erben3

21. 8. 2009 11:26
.

Karma za super pobavení R^ S manželkou jsme na tom podobně, ale jí už bohužel asi k outdooru nevychovám. Poté, co dostala v dešti na vrcholu Sněžky hysterický záchvat, jsem to vzdal.

0 0
možnosti
RF

Shaza

23. 8. 2009 13:09
Re: .

No hele, tak to prrr :) Ona Sněžka, když je hnusně, tak to není žádná sranda! Já jsem jí v 16ti vylejzala na běžkách, padaly ledový kroupy, mlha, že nebylo na metr vidět a pamatuju si, že jsem si najednou lehla, ronila kroupy a opakovala zbytku výpravy s dikcí Hanče a Vrbaty:"Nechte mě tady, jděte dál"... :))) Že srdečně zdravím choť! 

0 0
možnosti
LU

pidla

21. 8. 2009 10:29
Kaaarma

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy