Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Haidy

25. 3. 2010 15:42
Francová nezklame

                          R^         V 

To hercátko, jsem si nemohla odpustit.( Jinak mě, pokud vím, pokládají za normální. Zatím. )

0 0
možnosti

Arth-

25. 2. 2010 18:47
Ta básnička na konci je nejlepší...

;-D

0 0
možnosti

eNden

24. 2. 2010 10:20
Myslím si,

že na mě nikdo nemá. Už jste někdy ťukali na dveře své kanceláře a k tomu ještě uvnitř, než jste otevřeli dveře a vyšli ven? ;-)

0 0
možnosti

jita

16. 3. 2010 10:08
Re: Myslím si,

ano a viděla jsem to dělat i kolegu

0 0
možnosti

Janka

24. 2. 2010 9:26
Já se nemůžu

přestat smát ;-D;-D s tím představováním do telefonu jste mě všichni dostali, ještě je taky dobrý to, když si v klidu nad něčím přemýšlíte (nad tím, jak zase ségra bude chtít hlídat svého rozmazleného synka a přitom Vy se chystáte na strašně důležité rande) a najednou do ticha kupé prohlásíte: "No to teda ani náhodou!" Renčo, Vy píšete fakt skvěle!

0 0
možnosti

hugous.z.lipek

18. 2. 2010 20:25
mám Vás Renčo ráda,

mám i Vaši knížku,ale mám pocit,že to někdy dost přeháníte.Nedělejte ze sebe blbečka,když to není namístě.Beru,že i graduovaný člověk se někdy chce podobat těm dole,ale někdy jste s tím dost nevěrohodná.Zdraví Vás hugous.z.lipek.V

0 0
možnosti

coot2

7. 2. 2010 12:03
A mám Vás :-)

Taky si Vás sebou nosím úplně všude,

už Vás ale nečtu mezi lidmi. V tramvaji jsem na sebe upoutal tak velkou pozornost, že se mě dvě slečny zeptaly "co to čtu?"

Ještě s úsměvem na rtech jsem jim říkal, že se jim název asi nebude moc líbit :-)  Ta ukřičená okamžitě zmlkla a ta druhá ještě ukřičenějši na mě házela váznamně ostré pohledy typu "jsem chytrá, úžasná a sportovní, jsem prostě lepší než ty!!"

Tak si Vás čtu v klidu doma u vínka. Pár lahví padlo, kniha taky a já se těším na další díl  :-)

0 0
možnosti

kokrspanel

30. 1. 2010 23:44
Renato,

To je ale ciry amaterismus precpat se v Ambiente na zacatku :-) V druhe puli totiz prichazeji ty prave lahudky zakoncene bezkonkurencnim grilovanym ananasem. A pak uz jen kafe a zmrzlina v oriskovem obalu zalita horkou cokoladou.

0 0
možnosti

ta, co bydli v Anglii...

31. 1. 2010 18:59
Re: Renato,

Hmm... Respekt! Ke zmrzce jsem se nikdy nepropracovala.. U ananasu vzdycky zdechnu :)

0 0
možnosti

marvinka

27. 1. 2010 22:56
Druhá

Druhá polovina článku vtipná, báseň krásná ala Halina. ;-DR^

0 0
možnosti

Stobka

27. 1. 2010 22:30
Topinky ala antracit

hezké, to použiju

0 0
možnosti

Ježikača

27. 1. 2010 0:26
pěkné, ale

doporučuji fakt vypnout, nebo přestanete spávat. a vrátila bych se vrátit na místo činu a významně se tvářit, myslím, že vám majitel doporučí spoustu dobrých restaurací, i podobné poukázky sežene...

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy