Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

crocodileclip

22. 1. 2010 13:40
Fajne

Když ti hlava leze,,krkem" a osm rukou už se toulá po parku, nohy ještě v práci, tak to chce nějakou definici, pustit plejtváka ke krakatici;-D

0 0
možnosti
PF

Pej-ťa

22. 1. 2010 11:58
Fakt hezký..

..ostatně, jak je Vaším zvykem.. Jen se nemůžu ubránit dojmu, že zrovna Vy nepotřebujete, aby Vám admini 'pomáhali' tím, že jste opět na titulce. Jste asi nejznámější blogerka a jistě je tu víc těch, kteří nejsou tak 'profláklí' a ta titulka by jim slušela víc. Francovou si každý najde titulka-netitulka.. Ale jak říkám..není to nic proti Vám.. Hezký den. P. Fišer.

0 0
možnosti
LP

tibby

22. 1. 2010 11:55
...

Zase jsem se musela smát. Jako pokaždé :-) Jen jsem Vám chtěla říct, že při čtení Vaší knížky si o mě většina lidí (stejně jako v příspěvku pode mnou), které jsem potkávala, seděla s nimi v autobuse, na zastávce nebo když jsem se pro trochu klidu zašila do nejtemnějšího rohu kavárny, museli myslet, že jsem blázen, co právě uprchl z psychiatrické léčebny. Knížku jsem zhltla téměř okamžitě, vnutila ji všem svým známým a svoje kamarády jsem pravidelně obtěžovala nejvtipnějšími hláškami, až mě posléze začali posílat do míst, kam ani slunce nesvítí. Nejvíc se mi líbilo, že u 90% jsem mohla jen kývat hlavou a naprosto souhlasit, u povídky z čekárny u doktora jsem jen komentovala "přesně, přesně!" :-D Takže Vám velmi děkuju, že mě někdo opět přesvědčil, že nejsem sama, kdo "věčně padá na hubu" :-))

0 0
možnosti
MG

alllison

22. 1. 2010 11:07
skvělá.. :-)

Vždycky, když čtu Tvůj blog, neuvěřitelně se řehním.. Koupila jsem si knihu, četla jsem ji v metru po cestě na naše slavné Lužiny a myslím, že spolucestující si museli nutně myslet, že s nimi jede retardovaný jedinec..

Jsi skvělá, a jsem ráda, že jsme byly spolužačky.. M.G.

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy