Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Astr

26. 1. 2010 14:20
seafood basta dietni

co  se vejde to  se sni

vse se muze  vse se smi

az.....

Z krakatice na plejtváka

ten  velkou ploutvi k hrichu laka :-)

0 0
možnosti
TF

Mágor

25. 1. 2010 14:24
Karma

R^;-D

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

22. 1. 2010 20:26
:)

Renco, vyborne napsany jako vzdycky, fakt jsem se pobavil :-)R^

0 0
možnosti
JP

Carrallina

22. 1. 2010 16:17
Ambiente znám

taky jsme byli, můj manžel, bývalý vegetarián, se přecpal masem do bezvědomí :-).

Jinak jako vždycky R^

0 0
možnosti
A

Arth-

22. 1. 2010 14:53
:-)

...  jenom to čtu - a asi půjdu na malou svačinku...

;-)

0 0
možnosti
KZ

Katka1

22. 1. 2010 14:49
Díky

Díky, díky, za vědomí, že v tom nelítám sama. Včera jsem se mámě predstavila do telefonu: Kateřina Zagorová, advokátní kancelář..... pak jsme se obě začaly chechtat a nemohly přestat skoro dvě minuty.

Anglicky jsem mluvila na úřednici z finančáku poté, co jsem v průběhu jednání odběhla vyřešit telefonát s jednou anglicky mluvící klientkou - vrátila jsem se do kanclu k úřednici a pokračovala tam, kde jsme přestaly. Bohužel ve špatném jazyce ;-D.

Taky jsem mluvila do telefonu s jednou klientkou, která se rozvádí a začla o jejích dětech: a děti, máte dvě děti, že... ne, vlastně jedno dítě máte.... teda pardon dvě, dvojčata, že.... (byla bezdětná, mám těch rozvodů nějak moc a spis nebyl po ruce).

0 0
možnosti
R

RobertCZ

22. 1. 2010 16:10
Re: Díky

Jo, můj osobní rekord byl představit se příjmením a firmou... své šestileté dcerunce ;-D

0 0
možnosti
MSS

masa77

22. 1. 2010 14:47
Dotaz

Dobrý den,

zajímalo by mě, zda v dotyčné reastauraci dělají tyto akce sněz, co můžeš i po Vašem "nájezdu". Napište mi prosím její jměno na mail: masa@klikni.cz. Děkuji

0 0
možnosti
RF

Shaza

22. 1. 2010 16:04
Re: Dotaz

Je to restaurace Ambiente - Brasileiro a byla jsem v té U Radnice (na Staromáku), snad  jim tam nějaký žvanec zbyl i pro Vás :)

0 0
možnosti
HM

Tar-Mára

22. 1. 2010 14:36
stressssss

covece, jestli tehle zapisek vyjadruje tvuj dusevni stav, tak ti preju at se z toho permanentniho stresu co nejdrive dostanes a naucis se po odchodu z prace "vypinat".....mam doma podobnou "krakatici" a stoji to hodne sil ji brzdit....jinak opet oba palce nahoru...diky za zlepseni nalady pri patecnim odpoledni

0 0
možnosti
DS

Streit

22. 1. 2010 14:16
Jen poznámka

Blouzníc hlady jsme to lidově řečeno „přepálili“. Přechodník pro množné číslo je "blouzníce". :-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

22. 1. 2010 14:37
Re: Jen poznámka

a to máte recht :) a to to byla moje maturitní otázka!

0 0
možnosti
K

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

22. 1. 2010 13:56
karma

a úsměv jako vždy, závidím příteli i když možná trpí hlady:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy