Diskuse

Supermatka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Tak tohle se fakt povedlo R^ Pěkné, moc...;-)

0 0
možnosti
Foto

J51a91n59a 18M15a25j94o60v73á

12. 4. 2013 21:14

To se Vám fakt moc povedlo. Doufám, že prckovi často povídáte, tenhle skvělý smysl pro humor nepředat je možná i trestné :-) R^

1 2
možnosti
Foto

Konecne na tomto blogu něco mimo zdejsí mísu a k pobavnému poctení.:-)DíkyR^Karma

2 2
možnosti
Foto

;-D Anatomicky přesné kopy R^

2 1
možnosti
DM

uuuúúú, "zamávej dědovi" ;-D;-D, "reklama na prezervativ"

Smekám! R^

1 1
možnosti
AK

Necelé dva měsíce po porodu mě napadlo, že bude prima se odreagovat a jít zpátky přednášet kombinovaným studentům daňovou problematiku. Přišla jsem, postavila jsem se před třídu a jediné, co mi znělo v hlavě, bylo "halí, belí".

Držím palce, ať se Vám daří :-)

4 3
možnosti
KT

;-D já dělala podobný pokus u druhého dítěte. ale tak nějak mi začalo připadat, že někteří kolegové jsou na tom co do rozhledu a kompetence hůř, než ten kojeneček, tudíž mě rozhodně neobohatí a zapíchla jsem to ve zkušební lhůtě

0 0
možnosti
Foto

říkám si, kde jsem to jen četla...už vím!!, pobavilo mě toR^

2 2
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy