Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^ Takže "kde udělali soudruzi z NDR chybu?" se nekonalo. ;-D

2 0
možnosti
MS

R^ Poprskala jsem všechno kolem a málem jsem se utopila;-D;-D.

2 0
možnosti
Foto

Sympatická pointa :))

0 0
možnosti
Foto

Clanek super, a zaver me rozesmal, to znamena ze jste u mne vyhrala. Budu vas cist, pokus vam to nevadi.;-D

4 1
možnosti
Foto

;-D díky milá drsná právničko ;-) člověk prostě musí chránit svá práva, když sleva tak sleva, přece se nenecháme furt vojeb... no však víš R^ Já takhle jednou v mega Tescu vyžadovala slevu na polštářek co jsem chtěla koupit své postarší jezevčici, aby se jí lehce spalo. A samozřemě že sleva nebyla na kase natčena. Dodneska nezapomenu tu frontu a nervního muže za mnou, který konstatoval "no tak se ho snad vzdáte ne?" a já na něj "no to teda nevzdám" ;-D vyřízení trvalo asi 10 minut. Za tu radost jezevčice mi to prostě stálo :-)

1 0
možnosti
JM

Nevím, co to máte za Tesco, ale v tom našem se reklamace vyřizují v "informacích" a ne u pokladny, (od pokladny vás tam pošlou) takže to nikoho nezdržuje ;-)

0 0
možnosti
Foto

J22a18n51a 87M64a59j20o48v31á

2. 12. 2013 22:47

Díky, báječně jsem se pobavila :-)

1 0
možnosti
RP

To je dobrý, kde mají ty lžičky?

0 0
možnosti
Foto

Píše sám život ;-D a po Vás se to krásně čte! R^

1 0
možnosti
Foto

Ten konec je parádní, já čekala nějakou právnickou kauzu, stížnosti na ČOI,propuštění poloviny personálu drogerie...ale tohle jsem nečekala;-DR^ (mmch- taky bych na to nepřišla, to jsou dnes vymoženosti, co?)

1 0
možnosti
PP

Ženský a co kdybyste četly návody a tak nějak všechno, co se na těch krabicích a přibalených dárcích vyskytuje? :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy