Diskuse

Přešlapy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

;-D možná by bylo dobré oslovovat dotyčného jen titulem, bez jména, nebo pane řediteli, jako když chlapi oslavují všechny svoje milenky i manželku stejně, aby to nepopletli. Jinak jsem moc ráda, že zase píšete R^

1 0
možnosti
Foto

Fajn blog :-). Tak život chóde.

0 0
možnosti
Foto

Přešlapy dělám dnes a denně! ;-DPiště prosím častěji, ráda vás čtu.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

;-DR^chce se mi zvolat No konečně!

Konečně zas píšeš. A velice mě to bavilo (jako vždy).:-)

2 0
možnosti
MP

Asi to nebude moc k veci, ale na te nove fotce vypadate jak Monica Lewinska a nejen za to karmuji ;-DR^

0 0
možnosti
OF

Dost inteligentní. Na mne je to moc.Nejraději mám polské vtipy, polish jokes.

Ani nevím proč. Karmu ale dám.:-P

0 0
možnosti
MP

Ale no tak pane doktore, zase se tak nepodcenujte...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy