Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na jednu stranu zábavně, hezky a realisticky napsáno, na druhé straně je to dokladem, do jaké zadnice s dětmi - Bohy dnes naše civilizace spěje. :-/

2 0
možnosti
Foto

S temi pedagogi to mate hezky napsane. Jen nevim co se stane az soucasna generace ucitelu odejde do penze ....

0 0
možnosti

Krásně napsáno. Hlavně neztratit humor. Vězte, že až bude věk 13 a 10 nebo 14 a 11, tak budete na tahle "smráďata" zatraceně ráda vzpomínat. Podpis dávám i pod ten komentář k chování některých rodičů ve škole a k učitelům. I tam bude hůř. Ty moderní maminky a důležití tatínkové se postupem času teprve patřičně vyprofilují.

2 0
možnosti

To je napsané velmi reálně, tedy pravdivě. Taky vzhlížím k většině pedagogů s obdivem.

Díky za pěkný, čtivý blog!

2 0
možnosti
Foto

Miluji knihy, už jako dítě jsem hned po sladkostech hledala mezi dárky knížky. Mám velkou knihovnu, mnoho děl i ve slovenštině, když jste chtěl míti všechna díla oblíbeného autora, jazyk nebyl rozhodující. Říkala jsem si, to vše připravuji pro své děti, už jsem se viděla, jak jim večer zhasínám lampičku, nebo kradu baterku, aby si nekazily oči.

Dcera, to byl velký nezájem o čtení, pilně opisovala můj čtenářský deník a přesvědčivě učitelkám vyprávěla obsah, jako by to četla sama. Syn nezklamal docela, měl však oblíbený jiný žánr, který nepatřil do povinné četby, tedy i on můj deník využil.

Teď v době koronaviru, jsem se rozhodla učinit v knihovnách pořádek, dokonce jsem si udělala abecední seznam spisovatelů a při tom jsem snila, že můj dvouletý vnuk, bude ten, kdo bude na prázdninách u babičky ležet v knížkách.

Momentálně tomu nic nenasvěduje, z knížeček, z kterých jsem synovi předčítala rýmovánky a on je podle obrázků dokázal tak krásně přenášet, dělá trhací kalendář, ale televize, tablet, telefon, tam se vyzná, to je jeho parketa.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Já vám rozumím, já jsem knihomol odmala. Tak u nás čteme naštěstí hodně, což doufám trochu zmírní tu technickou lobotomii, kterou na dětech páchají všechny ty mobily, tablety a který se podle mě bohužel nedokážeme vyhnout. Nejvíc mě dojalo, když tuhle můj prvňák vzal klížku a začal tím prvňáckým tempem číst malý ségře a ona ho skoro hodinu poslouchala. To bylo hrozně hezký.

7 0
možnosti

Moc pěkně napsáno.:-)

0 0
možnosti

Děkuji, že jste tady, chyběla jste mně R^

1 0
možnosti

I24v53a98n 61M11i74n18á29ř

10. 6. 2020 10:30

Hezký, pravdivý a vtipný text. Jeden z mála, které nezačnou nudit - již ve své první třetině R^.

1 0
možnosti

A pak že se nedají číst články, určené pro Ona dnes.:-) Nemá to chybu.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy