Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tvoje děti jsou fajn, protože jsou to úplně normální děti, jaký by měly být;-)

0 0
možnosti
Foto

tak podle mě jsou to samozřejmě nejlepší smráďata na celém světě..jen u nich dost často postrádám čudlík pro "vypnout" nebo alespoň "režim spánku"

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Ach ty děti.... Vlastní jsou nejhorší, ty nemůžete vrátit

Karma

3 0
možnosti

Zkuste baby box. Ale musíte to stihnout, než si budou pamatovat kde bydlí :-P

3 1
možnosti
HM

Vítejte zpátky, chyběla jste tu!

Ať už šel život jakkoliv, humor vás neopustil a to je skvělé.

Těším se na vaše další blogy, málokdy jsem se tak zasmála, jako u nich.

3 0
možnosti
Foto

Super, dík za příjemné čtení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za pobavení - jsem úča.;-DR^

1 0
možnosti
PC

Pokud dělá pedagog svoji práci poctivě a hlavně s citem, kdy skutečně respektuje osobnost KADÉHO dítěte, pak je to profesionál, dětmi oblíbený učitel, který by si zasloužil i dvojnásobný plat.

Ale vězte, že takových zase tak moc není.

1 3
možnosti
KT

Kdysi jsem našla v jedné knížce pro mladé hospodyňky skvělou radu: "Nervositu z hluku a zpěvu dětí překonáte snadno, hlučíte-li a zpíváte s nimi."

Akorát tam nenapsali, že 20 hodin hlučet a zpívat nevydržíte.

8 0
možnosti
AH

Dobrý den, Renato - mám radost, že jste zpět. Vaše blogy jsou nej;-D. A o Vaši knížku se doma kolektivně přetahujeme a čteme ji stále dokola. Těším se na Vaše další blogy. Hezký den R^

3 0
možnosti
Foto

to je milý, díky R^:-)...zastesklo se mi, tak jsem to tu trochu zrevitalizovala

0 0
možnosti
IL

Možná, že Malého Prince by měly číst děti starší. A.deSaint Exupery je můj milovaný spisovatel. Vnučce jsem ho předčítala asi v osmi letech. Pochopila to, ale nudila se....___ Jina generace.V té době vnučka četla pouze anglicky, neuměla číst česky. Ona mluví česky, ale čtení jí stále dělá problémy. Po synovi, který si šel svoji cestou a od nikoho si nenechal poradit, tak já už jsem si zklamání kdysi zažila. Ale doufala jsem ve vnučku, moje holčička bude mít možnost provozovat všechno to, co já jsem tenkrát nemohla. Z Prodané nevěsty byla nadšená, když byla menší, ale přešlo jí to. Více se jí líbí odrhovačky nějakého japonáka. Nemohla jsem chodit na balet, protože maminka byla vytížená a balet hodně daleko, tak vnučka na tanec. Balet zamítla ihned a po roce skončila i s hip hopem. Dále, moje přání bylo hrát na klavír. Hurá klavír. Vnučka vydržela jeden rok. Je divoká, upovídaná, velice dobře vás ubije argumenty, a to jí ještě není jedenáct. Včera jsem jí říkala, budeš právnička, dokážes se dobře hádat. "Nevím, jak bych se to naučila," odpověděla mi mezi hrou a debatou se mnou. "Chci být kočička," odpověděla mi. Takže, velké plány se mi v ní probudit ještě nepodařily. Ale začaly jsme dobře: tím baletem.

0 0
možnosti
PD

udivuje mě ta fascinace Malým princem. Holka ve škole ho letos měla jako povinnou četbu. přečetli jsme ho celá rodina a dopadlo to slovy Jiřího Krampola z jedné scénky:" systém jsem dlouho studoval, ale nepochopil...". No, zápis do čtenářského deníku jme opsali z internetu, protože nevím jestli by prošlo "knižku vůbec nechápu, nemá to logiku".

0 5
možnosti
PC

Pane Drapale,

já osobně nechápu, proč na ZŠ nutí učitelé děti, aby povinně četly Malého prince. Je to náročná četba i pro dospělého člověka a ne každý jí rozumí.

Kniha to je ovšem vynikající.

Nikdy jsem nepochopil smysl povinné četby, protože každé dítě se vyvíjí jinak, a podle toho potřebuje i jiný typ literatury. Někdy nepotřebuje ve svém dětství téměř žádnou a oblíbí si četbu až později (na základě svého vlastního výběru) nebo také vůbec ne. Je to velice individuální. Zde ale platí dvojnásob, že co se vnucuje, k tomu se vytváří nutně adekvátní odpor.

3 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy