Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

drkva

26. 1. 2009 17:35
Na rameni?

Kdepak na rameni - přímo na mé holé lebce se jednoho veselého dne ono řídké ptačí štěstíčko rozstříklo... Plesk! :-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

27. 1. 2009 11:13
Re: Na rameni?

pochybuju, že jste si řekl "to jsem ale dneska pokkané štěstíčko" :))))

0 0
možnosti
ZK

SID09

26. 1. 2009 15:30
Chyba !!!

Krev a mlíko - to je určitá forma poklony a nikoliv nadávka! To znamená žádná syntetika, silikony, nezdravá průsvitná barva zatřená pudrem, ale ženská, kterou člověk rád vezme do náruče, rád by si nejen na ni sáhnul, ale i přitulil.

Nevěřte tomu, že to co nám ukazují  v ženských magazínech a módních časopisech je touha všech mužů ! My chlapi takové Renatky máme raději než nějaké modelky. A nebojte -  holka, která je krev a mlíko, nemá s tlustoprdkou nic společnýho !!!

0 0
možnosti
RF

Shaza

27. 1. 2009 11:16
Re: Chyba !!!

já nepotřebuju chlácholit :) já na svojí slovanskou zadnici nedám dopustit, prostě jenom nenávidím úsloví krev a mlíko, zní to vážně nechutně! uznejte :o)

0 0
možnosti
V

Vikina

26. 1. 2009 14:41
Tak na to,

že máš pěknou prdelku, jsem Tě, milá Renátko, šacoval už podle fota. No a co, máš s tím (či kluci) nějaký problémy? Vždyť jinak jsi snad čupr holka, ne? A kluci se, teda většinou, dívají na něco jiného.

0 0
možnosti
RF

Shaza

27. 1. 2009 11:16
Re: Tak na to,

článek je o něčem jiném!

0 0
možnosti
JK

Jan Krauskopf

26. 1. 2009 10:51
:-)

"Krev a mlíko" je ještě dobrý, horší je "Krev a kroupy - učiněný jelito"

"Holka jako lusk" je zelená a křivá, takže taky nic moc a co jsem tak zaslechl "Holka jako slunečnice" je vůbec asi nejhorší.... Plná semene a broučků. Ta slunečnice samozřejmě :-)

Na druhou stranu mám rád sebepopis "Mám ideální váhu! Jen nejsem dost vysoký" (měřím jen 196 cm) :-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

27. 1. 2009 11:18
Re: :-)

holka jako slunečnice je pořád lepší něž kyrysar...ovšem teď se mi vybavilo, že se říká "vyzobaná slunečnice" o ženách nad 40 :o)

0 0
možnosti
WS

wandering star

26. 1. 2009 1:08
Tak je opravte, že jste krev a sádlo,

ať je zabíjačka, jak má být.

0 0
možnosti
HN

handour

25. 1. 2009 21:40
a vám někdo řekl

že jste tlustá...

podle Vaší fotky...to byl blbec a potřebuje brejle;-D

Vykašlete se na faldy a napište něco veselýho;-):-)

0 0
možnosti
S

s99999

25. 1. 2009 20:57
A já si myslel ...

Ono se to někdy podle fotky obličeje špatně pozná, ale já jsem spíš hádal, že jste "šik holka" nebo chcete li něco vegetariánštějšího "holka jako lusk". :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9153x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy