Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Drussbarb

11. 11. 2008 16:24
Na

Blogy nechodim, ale asi zacnu, bavil jsem se. A hlavne se otevrela kudla v kapse pri popisovani ridicu, znam to, hnus! ;-€. Ale clanek se mi libil R^

0 0
možnosti
L

Lavet

11. 11. 2008 17:06
Re: Na

Ja taky, pred asi deseti lety jsem dojizdel a dokonce jednou sem videl zevnitr, jak zavrel dvere, ale kluk byl tak rozbehlej, ze se pekne rozsekal. Ale chtel bych se spis zastat, po letech opet dojizdim kousek na metro a bud se neco deje nebo jde o partu tech autobusaku, ale tady to nedelaj, zda se mi, ze lidi znaji i od videni a pockat je samozrejmost. Dokonce kdyz je zacpa, nabira i lidi mimo zastavky.

0 0
možnosti
P

petr_chytil_metr2

11. 11. 2008 13:20
ty kostry střeva mozky jsou fakt dobrý

;-D;-D;-D, hned probudí chuŤ k jídlu.

Mimochodem jednou jsem viděl jak z autobusu čučel penis.

0 0
možnosti
RF

Shaza

11. 11. 2008 13:36
Re: ty kostry střeva mozky jsou fakt dobrý

fakt? :))) chudák :)

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

11. 11. 2008 13:02
co je to prosím looser?

jediný význam, který znám, je druhý stupeň přídavného jména loose (volný), ale to mi do textu nepasuje, protože slovo používáte jako podstatné jméno. nechápu ani, proč v českém textu najednou bezdůvodně přeskakujete do angličtiny.

0 0
možnosti
G

Gillette

11. 11. 2008 13:11
Re: co je to prosím looser?

to vite, je to proste cool sprechnout neco cizim jazykem, aby i gli altri videli, ze nejsme uit...

0 0
možnosti
N

Nyaare

11. 11. 2008 12:57
kostlivec ve skříni

Renato Francová,

proklikala jsem se sem přes Manželku (Zlatý Koule táhnou ;) ) a následný pohled na jméno a fotku pak směřoval k 99% individuální identifikaci. A protože nemám ráda, byť jen málou jistou nejistotu, dovol mi dotaz: Nechtěla jsi v dávných dobách (a možná v omámení smyslů po hodinách zeměpisu) s jistou Karotkou a Z.L. zakládat klub bílé magie Wicca? ?

0 0
možnosti
RF

Shaza

11. 11. 2008 14:25
kostlivec ve skříni..ajaj...

Život dlouhý, paměť krátká...:o/ Klub bílé magie, to by na mě docela sedělo :)) ..Víš, co já zakládala spolků? (V dětství jsem četla fanaticky Foglara!) Karotka, Karotka....spolužačka z ročníku z gymplu? Z Hellichovky?...jo? (stydím se, stydím...)

0 0
možnosti
E

eNden

11. 11. 2008 12:46
co dodat ?

Potěšila jste mé staré srdéčko, když vás čtu, tak mě přestává všechno bolet, jste dobrá !!!

0 0
možnosti
JM

chose armando

11. 11. 2008 12:28
zeměpis

K bodu o zeměpisu. Je to jako v té pohádce co je na světě nejsladší. Přece dobrý spánek. A zvlášť ve škole. Asi nikdy jsem se nevyspal lépe, jako na 4 hodinové přednášce základů algoritmizace. Ulehl jsem ihned potom, co se přednášející otočil čelem k tabuli a probodil se v momentě, kdy opouštěl posluchárna. Sladší spánek jsem v životě neochutnal.:-)

0 0
možnosti
DM

M.alha

11. 11. 2008 12:21
Supr, ...

...díky, ... ale asi byste neměla jezdit do Brna... qůli hantecu ... aby se Vám nerozšířil seznam slov, co nemáte ráda;-D, ...radyjátor!

0 0
možnosti
RF

Shaza

11. 11. 2008 12:40
Prigl, Krígl, Šufánek...

...Já Brno miluju i s hantecem, bo nejsem žádnej cyp! :)

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

11. 11. 2008 11:55
kostry :)

;-D;-DR^

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

11. 11. 2008 11:57
Re: kostry :)

(btw, my doma říkali pracinky, to už jde, ne?:-))

0 0
možnosti
S

StanislavWiener

11. 11. 2008 7:37
Koukám...

Začíná se tu rodit něco velkého spisovatelského. Vaše psaní mě baví čím dál tím vícR^

0 0
možnosti
RF

Shaza

11. 11. 2008 8:40
:)

Díky Stando, já Vás čtu už dlouho a zalíbení je oboustranné :)

0 0
možnosti
VP

podosoba

11. 11. 2008 7:31
:))

Já se u toho fakt pokoušela snídat, ale u bodu tři jsem se málem zadusila vločkama :)) No a konec mě dorazil úplně, nicméně to už jsem si dávala větší pozor. Díky za smích po ránu, to se mi obvykle skutečně nedějě! :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9153x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy