Diskuse

Smradi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nadávám už ráno. Nesnáším, když mi někdo trhá horní víčka;-€

1 0
možnosti
Foto

J33a98n93a 47M16a89j29o47v98á

12. 8. 2016 18:58

A jo, občas je škoda neurčit hranice i za cenu....(no, té rány, jíž je škoda, aby padla vedle). Máme jenom jedny nervy, ne?

Vítám Vás zpět.

0 0
možnosti

Trpělivost matky je svým způsobem obdivuhodná. Ale vysvětlovat se hodí asi jinde a jindy. Tady bych to zkrátila řešením hned tak, jak to nakonec dopadlo:-)

0 0
možnosti

V71l84a20s63t13a 81I72l24e10k

12. 8. 2016 12:06

;-D;-D jsem rád, že už opět pilně píšeteR^

1 0
možnosti
Foto

já taky :-) uvidíme, kolik se mi podaří urvat času :-)

0 0
možnosti
Foto

Herodes - to byl král!!!!! ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Výchovné přístupy jsou různé. Možná, že to ta profi-matka vyčetla někde z moudrých knih. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

No evidentně...takle nějak vypadá čtenářka knih na téma "buďme dětem parťákem" "beztrestné dětství" a "autonomie dětské vůle aneb oni sami vědí, co je pro ně dobré"..:-)

0 0
možnosti
Foto

určitý druh géniú prý obvykle propadá z matiky a fyziky, naráží do předmětů, neorientuje se v prostoru a v kolektivu platí za divného brouka...to by souhlasilo :-))

0 0
možnosti

:D Oooo jak to znam! Ta snaha byt dokonala a pak to cvakne. Z maminky je razem harpie :D

2 0
možnosti
Foto

já to mám dost často...v noci mám výčitky, ráno začnu miloučká a s čistým štítem a večer jim už nepokrytě nadávám :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy