Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čím dřív se na tohle přijde, tím líp pro všechny :-)

2 0
možnosti
Foto

;-)R^

Já vím, že to teď zřejmě není v tvých silách, ale mohla bys "ublognout" častěji:-)

PS: mimino vrážej ochotným hlídačům častěji:-))

3 0
možnosti
Foto

PS 2: no vidíš, že to jde:-)

0 0
možnosti
VK

Moc ráda vás čtu! Gratuluji k druhému miminku!

3 0
možnosti
Foto

děkuju :-) V tandemu s bratrem jsou doslova likvidační tým!

1 0
možnosti
Foto

H34a75n46a 82V46l21k78o71v83á

11. 8. 2016 15:17

Vaši zářnou éru zde jsem nezažila jako pravidelný čtenář - občas jsem do blogů nakoukla a Vaše si začala číst i zpětně. Díky Vám jsem blogy potom začala číst pravidelně. Velmi mne těší, že jste opět zde:-)

2 0
možnosti
Foto

Hanko, i mně to blogování chybí, to mi věřte. V zájmu hájení svého práva na seberealizaci se občas zkusím urvat od práce a smraďochů a trochu to tady provětrat :-)..tak uvidíme, jak se mi to povede

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy