Foto

krabičkovoou dietu jsem si před pár lety objednala taky, týden stál cca 1 100,- Kč. Dovezené jídlo se ani zdaleka nepodobala fotografiím ze stránek společnosti, a to ani co do množství, ani pestrosti. hbitým výpočtem jsem si ujasnila, že za malou lahvičku kefíru k večeři neo dvě párátka s napíchnutou kuličkou hroznu, čtvrtplátkem kiwi a pomeranče k svačině platit 45 Kč, je na mě moc, navíc jsem vysloveně trpěla nedostatkem čerstvé zeleniny a ovoce. Tak jsem po týdnu nakoupila suroviny, vyrobila porce dle předepsané gramáže, bez tuku, naplnila krabičky a nacpala do mražáku, ovoce a zeleninu jsem si dopřávala podle chuti a celkově to vyšlo na třetinu ceny. Jestli jste doma s jedním dítětem, tak máte dost času na to, abyste si takovým způsobem nachystala jídlo do zásoby, pokut se vám už nechce denně vařit nějakou pidiporci čerstvého jídla. Anebo vařte tak, aby polévky a hlavní jídlo mohl capart taky, vykašlete se na odtučněné mléko, používejte normální polotučné, totéž s ostatními surovinami a místo hloupého vrtění zadkem v parku, popadněte kočár a varažte každý den na několikakilometrový výšlap ulicemi nebo po parku, ale choďte, ty prostocviky vám kalorie nespálí.

Foto

Pár hrubek by se našlo, nějak jsem to zapomněla zkontrolovat. Návrh pro správce: co kdybyste zavdli možnost znovu otevřít odeslaný text a upravit ho? znám fórum, kde to jde

Foto

Já teda nevím jak vy, ale vzhledem k tomu, že nemám peněz nazbyt, tak jsem si sestavila svoji krabičkovou dietu sama podle knížky "Domácí krabičková dieta". Stálo mě to jen pár korun za knížku a shodila jsem 23 kilo za půl roku. Bez pohybu se to samozřejmě neobešlo, ale stačily delší procházky se psem rychlou chůzí.. A hlady jako vy jsem teda rozhodně netrpěla.. spíš naopak..

MH

Jasně, každá si představuje, koupím krabičkovou dietu a za měsíc budu mít prdelku jak modelka.

Kdyby jste raději místo vyhazováni peněz udělali pár pohybů v obejváku (i s váhou vlastního těla lze bez problému cvičit) a místo plastovejch krabiček si spočítali příjem kalorií a prostě jedli normálně přiměřeně.

Vdycky mě rozesmějou holky, co se trápí hladem a pak se jednou nají a čumí, že to mají hned zpátky. To ti totiž dělo dělá preventivní zásobu špeku, kdyby jste se ho rozhodli zase trápit dietou.

EK

já nevím, není lepší se zaregistrovat na nějaký server ZDARMA (třeba http://www.kaloricketabulky.cz nebo http://www.stobklub.cz) a sestavit si krabičkovou dietu sama?

mimochodem, můj standardní denní příjem je 6500 kJ, což leckdo už považuje za hladomor.

  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy