Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J45a98n 25N17o66v23á35k

29. 10. 2013 9:12

hezke, v praze je holt blaze.... proto mi volaji prazske firmy sem do brna, abych pro ne prijel neco udelat.... ale tak kdyz jim tech 9 korun za kilometr nevadi

3 0
možnosti
PK

Kdyby jen v Praze... Bydlím v okrese s jednou z nejvyšších nezaměstnaností v republice a rozhodl jsem se vyměnit kuchyňskou linku a k tomu jsem si vymyslel i myčku na nádobí... Na internetu jsem si vše vyhledal a než jsem vše objednal, rozhodl jsem se zajistit si řemeslníka, který by mi vše zabudoval... a ouha... Ono se jedná o práci na jeden den a za pár šupů a nikde žádný zájemce o práci... Kdybych chtěl přebudovat celou kuchyni, to by bylo něco jiného, ale takové peníze mi na účtu neleží. Já vím, mohl jsem si vzít větší půjčku, ale jednu ještě splácím a tak jsem do něčeho takového nešel. Naštěstí bydlím nedaleko od Polských hranic. Stačilo navštívit nedaleké město, setkat se s polským řemeslníkem, ten si se mnou sedl k internetu, na polských stránkách mi pomohl vyhledat vše, co jsem potřeboval a v daný den mi před domem zastavilo auto s polskou SPZkou, během několika hodin bylo vše vyměněno, stará kuchyňská linka odvezena a já byl spokojen... Takže se domnívám, že to nebude jen těmi chybějícími zlatými ručičkami...

2 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy