Kouzelně napsané, všechna čest http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D"> Jako bych se viděla se svým prvním dítětem. Teprve u druhého jsem dokázala zužitkovat rady jedné úžasné porodní asistentky:

1) největší nepřítel matek a dětí jsou hodinky (a já dodávám - a všechny další měřící přístroje)

2) kojte tak dlouho a tak často, jak si dítě řekne (a že to moje si bylo schopné říkat co půlhodinu, otesánek ;-) )

3) žádné dítě ještě nikdy nikde dobrovolně neumřelo hlady

a já k tomu dodávám ještě 4) chcete se v noci vyspat? spěte s dítětem v posteli :-) vaše pravidelné oddechování je podle všeho ta nejlepší ukolébavka (občas jsem tak svoje prcky uspávala i ve dne, ačkoli to bylo spojené s rizikem, že předstírání spánku se zvrhne ve spánek opravdový ;-) ) a na kojení nemusíte vstávat k postýlce, stačí jenom mrňousa nasměrovat a on už si pak poradí sám. Pravda, cenou za to jsou loužičky mléka po posteli, ale to vyspání za to vážně stojí :-)))

  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy