Diskuse

Žena s bubnem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Renčo, paráda.. Držím palce, aby Tě obsah Tvého bubnu moc netrápil a vyklubal se bez nutnosti použít vysokých tónů.. ;-)

1 0
možnosti
IM

I72v52o 92M63a16r48h20o33u16l

23. 5. 2013 11:05

Jednoznačně nejvtipnější blogger s nejlepším slohem R^ Radost číst....

0 0
možnosti
TK

;-D Teda, vy jste mě dostala. Už ve druhé větě, dál jsem nemohla číst. Splést si foyer s voyerem, to mě dočista rozsekalo.;-D

2 0
možnosti
RF

Když já jsem fakt spíš odborník na úchyly než na koncertní sály :) Jsem si říkala, že se to bude psát jinak :) díky

1 0
možnosti
Foto

Má jediná návštěva Rudolfina byl koncert kastrátů a Jaroussky... Byla to velká chyba.

Hodně štěstí s bubínekem :-)

1 1
možnosti
RF

Sednout pouštějí hlavně ženské. Ty postarší nechávám sedět a ostentativně poulím břicho před sedícími mladíky.

0 2
možnosti
Foto

Je to tak půl na půl. Včera už vstával jeden mladík, když jsem byla asi 5 metrů od něj. Viděl valící se břuch a už se chystal:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Na mě se pořád usmívají - prý v lidech těhotná žena vzbuzuje úsměv. Tak se na mě kolemjdoucí tlemí;-D Nevím, jak v Praze,ale u nás uctivě vyskakují z místa v autobuse (někdy i dva či tři lidi najednou, je to legrační,leč milé:-)

1 0
možnosti
DM

kdo by se na tebe netlemil, pusinko uchechtaná ;-D;-D

0 0
možnosti