Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) přidejte: najmu chůvu, bych mohla jedno odpoledne na rande s mužem svým

0 0
možnosti

Cha chá...já měla cosi podobného - mimo jiné tam byly body:

- nebudeš na dítě šišlat

- tvá dcera nebude nosit růžové oblečení

- nepodlehneš dětskému pláči, kterým si chce vynutit další čokoládu ( například )

hmm šišlám, růžový máme doma skoro všechno a bohužel má dcera je poněkud rafinovanější, nepláče, argumentuje....ano mámo, budeš spát u mě v pokojíčku, protože já tady mám na zdech delfínky a ty u sebe ne :-)

1 1
možnosti
Foto

J40a11n86a 97M46a74j18o30v69á

16. 8. 2013 22:19

Dcera měla taky dobrou taktiku. Postavila se k regálu v obchodě a něžně hleděla (třeba) na pastelky: "Jééé, maminko, to jsou krásné pastelky, to by se malovalo. Ale já je nepotřebuju, že?" Občas mne tímhle ukecala :-)

0 0
možnosti
Foto

Dívám se na prezidentský duel a u toho se tlemím u tleskanek na MMB.

Malý příklad za všechny (upozornění: otevření odkazu může způsobit nevratné poškození mozku)

http://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=219

2 0
možnosti
Foto

Neuváženě jsem rozklikla Váš odkaz.. Obávám se, že jsem nevratně poškozena.. ;-D

2 0
možnosti

E-mimino není nejhorší. Takový mimibazar, to je to pravé. Vy jste teď těhulka, že? Takže pak budete rodilka, vařilka a kutilka. Nakonec dospějete uvaříte oberňamku a mimísek s manžou si budou čvachtat. :-)

1 0
možnosti
Foto

E.miminu a MMB konkuruje Modrý koník:-)

0 0
možnosti

Nebraňte se!!! Taky jsem kdysi Reflex vyměnila za betynku! ;-D Ono si to všechno časem sedne, tak jak se urovná hladina hormonů, údajně to prý trvá plus minus stejně dlouho jako těhotenství - u prvorodiček, u dalšího prcka už to bude muset jít mnohem rychleji, logicky. Ať se daří! :-)

1 0
možnosti
Foto

Betynka je děsná...když už mi někdy hrábne a koupím podobný časák, tak Family Star- to se celkem dá číst a dost často je u toho druhý zdarma:-)) Jinak zůstávám věrná Instinktu a Týdnu, Reflex mě nějak nezaujal.

0 0
možnosti
Foto

Ty taky? Gratuluju Renčo.. Kdy to bude? Já koncem května.. :-)

1 0
možnosti

A to já jsem zase na nějakou dobu zblbla, a bylo to naprosto úžasné. ;-)

2 0
možnosti
Foto

A jak se to projevovalo?;-) Já jsem třeba byla úplně dojatá z toho malýho uřvance, pořád jsem ho pusinkovala, hladila.....ale jinak jsem se chovala naprosto normálně. Zase si člověk nesmí plést mateřskou lásku s mateřskou demencí;-D

0 0
možnosti
Foto

S dovolením si Desatero vytisknu a přišpendlím na čestné místo:-)

2 0
možnosti

:)) jak je libo Šári, doufám, že budeme "hřešit" co nejméně. Když mi kamarádka vyprávěla, jak měla jít po třech měsících po porodu nakupovat a před domem dostala hysterák, že nechává miminečko doma se svým manželem samotný, tak doufám, že si zachovám dostatečnou míru sobectví na to, narvat dítě otci :)

0 0
možnosti

Špičkový desatero ;-DR^ (a samozřejmě gratulace!)

1 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy