Diskuse

Moje harakiri

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak si vás zpětně dočítám a je mi líp. tentokrát jsem si nezpůsobila nic sama, tentokrát mi způsobila migréna. ale pilule a váš humor už to skoro daly dohromady, dík

0 0
možnosti

Děsný ........ jsem se zapomněl dívat na druhé polovině monitoru na fotbal ..... a navíc mi začaly cukat koutky.

:)

0 0
možnosti

Boží, vidím to v barvách ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Skládám velkou poklonu a děkuji...takhle jsem se už dlouho nezasmála...

A doufám,že chápete,jak to myslím....;-)

0 0
možnosti
Foto

Renato, jestli Vás to utěší, nejste v tom sama. Kdybych se narodila v indiánské vesnici, nejspíš bych dostala jméno Ukopnutý malíček nebo Hlava rozbitá o roh skříňky nad dřezem. Ovšem  zdá se mi, že jsem se díky tomu stala téměř nerozbitnou. Ačkoli jsem se leckdy ráno probudila s omítkou na čele, nikdy (ani ve spaní) jsem si tu hlavu nerozbila. Zřejmě to bude ten princip jin a jang :-)

1 0
možnosti

;-D;-DR^ Teda pardon... ACH, jak já vám rozumím...

1 0
možnosti

Jo! Téměř každej den narážím loktem do kliky od dveří, dokonce se mi tam už vytvořila nikdy nemizící modřina, tak to Vaše vysvětlení by sedělo :D Nejhorší jsou ty udivený otázky lidí, co mě dobře neznaj a ptaj se"prosimtě, kde bereš pořád tolik modřin?" A když řeknu, že nevim, že to je pořád něco, tak na mě vrhnou ten soustrastnej pohled "aha, on tě doma někdo bije"... :D

0 0
možnosti
Foto

No né, kdopak to vstal z mrtvých?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jo a hřablo jsem taky pořádný - narážení do kusů nábytku je mi blízké;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy