Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

Ellis

2. 10. 2009 23:43
dekuju

Renato, na stole mam fotku ze sv. Jure, ktery jsem vyjela na kole, a pohled na tu fotku mi dodava silu, kdyz uz mi dochazi dech. A ted si vedle ni dam Tvuj clanek, protoze bude mit stejny ucinek :-)

0 0
možnosti
A

Armon8

2. 10. 2009 19:35
z článku vidím

 jen euforii z nového diplomu, která je jistě pochopitelná, ale ve psaní se více snaž.

0 0
možnosti
E

Ellis

2. 10. 2009 23:37
Re: z článku vidím

ja na tomhle blogu nevidim chyby

0 0
možnosti
H

Haidy

2. 10. 2009 16:02
Renatko,

blahopřeji ! R^R^R^ 

Tříkrát: Za senza článek, pokoření běžecké trati a cukání vzdát to cestou k cíli a velkým písmem: k DIPLOMU!  :-)

Ať vám ten šmrnc a vytrvalost vydrží. Ať si vás nadále užíváme a vychutnáváme na blogu a doufám, že se "objevíte" i na pultech našich knihkupců.

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

2. 10. 2009 15:02
Savé dresy

Jen malé hnidopišské rýpnutí - běžecké dresy a vůbec veškeré sportovní oblečení má výhodu v tom, že je naopak velice nesavé a odvádí pot na povrch vláken, odkud se může vesele odpařit a sportovec zůstane v suchu. Naopak velmi savá je balvna, která je pro sport zcela nevhodná. Ale to jen tak naokraj, jinak rozhodně karma :-)

0 0
možnosti

bookkeeper

6. 10. 2009 20:48
Re: Savé dresy

Podle kategorizace běžkyň v článku tipuji, že autorka i Vy myslíte ten samý materiál. Odsaje pot z těla, odvede na povrch oděvu... atd.atd.  Čímž je vhodný i pro ty maminy v letech, které si chtějí občas zasportovat a nelehnout pak hned s horečkou :DD. A to nemyslím ironicky, to je zkušenost...

0 0
možnosti
RW

RoninW

2. 10. 2009 13:20
Kde já to už viděl,či slyšel..že

..že by básníci?? ;-D R^

karma

0 0
možnosti
H

hrot55

2. 10. 2009 9:00
Smekam ...

Skoda, ze se neexistuje nejaka "megakarma" - tenhle prispevek za to urcite stoji. Optimizmus a vira hory prenasi a to je bohuzel to, co vetsine lidi chybi. Vy nefnukate, bojujete - a logicky vyhravate. Drzim palce !!

0 0
možnosti
I

Ilja.Kraval

1. 10. 2009 21:49
nejlepší blog, co jsem kdy četl

:-) nádhera. Díky. R^

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

1. 10. 2009 21:37
Ahoj Renčo,

konečně nový článek. Velmi povedené;-) Také se připojuji k zástupu gratulantů a přeji v profesni mnoho úspěchů. Vlastně ses nikde ani nezmínila, jakým směrem se chceš ubírat? Státní zaměstnanec? Soukromý sektor? Nebo dokonce "volná noha" spisovatelská?

Ještě jednu hodně štěstí, slečno magistroR^

Ivoš Richter

0 0
možnosti
ZZ

zajicodvedle

1. 10. 2009 17:15
no jo...

gratuluju a nebojte, život pracující ženy je taky plný nečekaných situací, hodných zaznamenání.

Jako vždycky jste mě rozesmála ;-D a za to vám fakt děkuju. No, ale zase vám někdy závidím váš styl psaní, i když já se taky snažím, viz lidovky.;-)

P.S. nechcete kotě? Jedno krásné nám zbylo a myslím, že by se vám rozšířily obzory!

0 0
možnosti
Y

yv478

1. 10. 2009 16:16
Renatko, mám tě rád

V ne, že bych chtěl být vlezlé internetové prase, ale je fakt škoda, že máš kluka ;-(

0 0
možnosti
RF

Shaza

3. 10. 2009 10:35
Re: Renatko, mám tě rád

mám no ... ale děkuju, až mi uteče, dám včas vědět :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy