Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MMV

Mala morska vila

24. 4. 2009 13:44
zase ta generalizace

"Ženský jsou feministky a nezaslouží si, abychom se k nim chovali hezky." "Všichni chlapi jsou sobci a hulváti. Jednou mi jeden nepomohl s kočárkem." "Už nikdy nepustím ženskou do dveří, tuhle mi jedno dokonce vynadala." Ach jo. Kdy už si uvědomíme, že každý z nás je jiný a že nikdo nenese kolektivní vinu za někoho, s čím má společného maximálně pohlaví nebo věk?

0 0
možnosti
E

edelcacao

24. 4. 2009 13:46
Re: zase ta generalizace

To není u tohoto tak docela pravda.

0 0
možnosti
AT

pája_

24. 4. 2009 13:42
teda páni a dámové ....

... hlavně buďte v pohodě, chovejte se tak, aby i lidi kolem vás byli v pohodě a vyprdněte se na feministické i šovinistické žvásty. Když jim nebudete věnovat pozornost, nedejbože se jimi nechat ovlivňovat, oni nám za chvilku vymřou a dají pokoj. V

0 0
možnosti
D

denny999

24. 4. 2009 13:33
Nevymřeli

Ale většina žen si už gentlemany nezaslouží. Já jsem již starší, tak jsem gentlemanem i vůči těmto ženám, protože jiný už nebudu. Milá dámo, uvědomte si, že gentlemanství není jako sociální výpomoc, gentlemanství je vztah !!! A protože vím, že ženy jsou silnější než muži, tak taky nesou hlavní vinu na konci gentlemanství v Čechách. Je to škoda.

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

24. 4. 2009 13:40
Re: Nevymřeli

Proboha, to je nějaký obchod, něco za něco? Já myslela, že gentlemanství je jednou z variant mezilidské slušnosti, tak jako staršího pustím sednout, mamince pomůžu s kočárkem do tramvaje, na prodavačku se usměju, tak mě muž pustí do dveří - nebo se snad mýlím?

0 0
možnosti
TS

Destroyer7

24. 4. 2009 13:31
Jak se do lesa volá ...

Milá autorko. Ze svých životních zkušeností to vidím tak, že být džentlmenem se čím dál tím více nevyplácí, aneb, za všechny dobré skutky bývám pozásluze potrestán. Dnešní pochybná móda být feminizována klade na ženy nároky, na něž jejich organismus není připraven a vlastně ani psychicky na to ženy nejsou připravené. Proto je tolik nešťastných žen, které "mají smůlu na chlapy".

Džentmeni nevymřeli, ale jejich stavy jsou soustavně decimovány těmi, které po džentlmenství volají, ale až tehdy, když nezvládnou svou hru na soběstačnost a nezávislost- feminizaci.

My muži to s vámi ženami nejspíš nikdy nevzdáme, dál vám budeme nabízet své rámě a to i přes vaše přezíravé odmítání. Vždyť, zač by stál svět, kdyby v něm chyběla ženská krása?

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

24. 4. 2009 13:41
Re: Jak se do lesa volá ...

Můžete uvést nějaké příklady potrestání za "dobré skutky"?

0 0
možnosti
AH

nyny.

24. 4. 2009 13:31
hihiiiiiiiiiiiiiiihahaaaaaaaaaaaa

vás úplně vidím, ale ono to tak černé není. Americký feministky jsou diagnóza a v evropě si nemají šanci škrtnout, i když se o to pokoušely. Ovšem ta scénka s dveřmi nemá chybu...nejte trochu kopýtko ?;-D

0 0
možnosti
W

webmysh_evo_I

24. 4. 2009 13:25
černé brýle

já teda nevím, ale mám pocit, že se to s těmi změnami v chování docela přehání. i tady na blozích si spousta lidí stěžuje. málo úsměvu, málo gentlemanů, málo ochoty... ale osobně se mi to nezdá horší než dřív. do teď se mi nestalo (až na výjimky), že by mi někdo nepodržel dveře nebo ji koupil, když jsem podržel já. na cestu vždy poradím a poradit si nechám. usměju se, poděkuju, poprosím. že mi občas nějaký pejskař nepodrží dveře a  přítelkyně takypodnikatele se ne mě se "slovem" tssss podíve jak na vola, když jí je podržím, je normální. k omezenosti to patří.

0 0
možnosti
SO

odlaska

24. 4. 2009 13:25
Souhlasím s autorkou článku.

Gentlemani opravdu vymírají. Pracuji ve firmě, kde jsou čtyři ženy a třicet mužů. Dokázala bych spočítat na prstech jedné ruky, kolik je tu gentlemanů. Jsem nucena tahat těžké zásoby do čtvrtého patra a i když poprosím o pomoc, radši řeknou, že nemají čas. Vidí mě, že táhnu barel s vodou, abych ho mohla doplnit a nepodrží ani ty dveře.. :-(Občas bych se chtěla narodit ve starých časech, nevadilo by mi se starat o muže a o děti. ;-)

0 0
možnosti
P

papaya

24. 4. 2009 13:28
Re: Souhlasím s autorkou článku.

Ze zákona můžete max. 15 kg. Jestli má barel víc, ani by mě nehnulo prstem u nohy. Mmch, pro koho taháte tu vodu, pro všechny z firmy ? :-P

0 0
možnosti
JU

P.J.

24. 4. 2009 13:04
Nepochybuju o tom

že by se mezi diskutéry vezdejšími našlo hodně lidí, kteří by tě chytali kdekoliv a tahali odkudkoliv (včetně mě) :-)

0 0
možnosti
VK

Cortez

24. 4. 2009 13:02
Jj

V tom clanku je krome toho jestli gentleman-hulvat,pomoct-nepomoct,take jedna zasadni vec.a to, ze se zenske za posledni desetiletí rapidne zmenily.a zmena, at si vsichni rikaji co chteji,a at proste chcou ci ne,vzdy prinasi nejakou adekvatni odpoved,reakci,zmenu v pristupu.Jak si nektere zasely tak by bylo nejlepsi aby si to i samy sklidily.Se rekne lehce, ze prece kvuli jedne krave nezavrhnes vsechny.Ja nikdy nehazu kvuli vyjimce vsechny do stejneho pytle,ale kdyz nekdo dostane 10x po cuni tak jen blazen si pro ni pujde po 11-te.Nektere zeny si slusnost proste nezaslouzi,a je to o tom ze si to vykoledovaly proste samy... Samozrejme jestli se snazis pomoct,nebo byt slusny k nekomu kdo je svine,tak to bohuzel predem zjistit vetsinou nejde:) 

0 0
možnosti
G

Guruk

24. 4. 2009 13:01
Gentlemani nevymřeli, ale zchudli

Gentlemani nevymřeli, ale zchudli  říkával můj táta. Bejt tam já......   Ale asi je to tím, že jsem válečné dítě. :-)  No a ti mladí pitomci, co jsou cool?      To jsou bohužel duševní mrzáci, co budou ve třiceti staří jak Metuzalém........   Hezký den přeji........   A příště potkejte radši mne  ;-D

0 0
možnosti
E

edelcacao

24. 4. 2009 13:02
Re: Gentlemani nevymřeli, ale zchudli

starého necool vypelichaného kocoura? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy