Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

Dvořáček,Ostrava

24. 4. 2009 15:45
Píšete svěže a....

ani témata nejsou k zahození. O diskuzi se raději nezmíním, pouze jsem zvědav, jak dlouho budute schopna odolávat lavině lidské hlouposti za každou cenu. Myslím si, že je Vás pro tento blog škoda. Jinak dík a příjemný život.

0 0
možnosti
V

Vikina

24. 4. 2009 15:45
Milá Renčí.

kreslíš moc pěkný obrázky ;-)

0 0
možnosti
W

wiki5.5

24. 4. 2009 15:43
jen

curej vsede... to je na vas nejhezci :-)

0 0
možnosti
L

Lilith+

24. 4. 2009 15:53
Re: jen

FAKT, jó? ;-D Teda Wiki, ty se nezdáš... ;-);-D

0 0
možnosti
FMF

Freckles Mc Flurry

24. 4. 2009 15:37
pěkný článek

Tak mě se tento článek velice líbil a děkuji autorce za její názor R^

Ano, my muži dnes nejsme příliš galantní, stejně tak jako ženy již nějakou dobu nejsou jemnými osůbkami, které bychom my muži ochraňovali a starali se o ně.

Na druhou stranu je dnes mnoho mladých pánů, vynikajícími tatínky. Což dříve moc nebývalo.

Všechno má své, ale všeobecně by neškodilo, kdybychom se všichni začali chovat lépe, více se usmívali na druhé .... ale to je asi jenom výkřik do tmy.

0 0
možnosti
IH

misaviki

24. 4. 2009 15:07
Feministky

Váš článek je patlanina, rádoby vtipná a poučná. Podle vás by tedy ženy měly opět neustále vzdychat, být bezbranné, s ničím si neporadit, a být plně závislé na muži? No to si snad děláte srandu? Myslím že vám mladík nepodržel dveře prostě proto že jste se mu nelíbila.A mladík na sjezdovce vám vynadal protože jste se prostě jako kráva chovala. Tak to prostě je. A neslučujte všechny feministky, že nějaké blbky v americe čurají přes nástavec, to je úsměvné a pravděpodobně to ony dámy nemají v hlavě moc v pořádku.Dělají jen ostudu ostatním. Uvědomte si, že bez prvních feministech by jste žádnou práci na žádnou vysokou školu nenesla. Seděla by jste doma se zahaleným kotníčkem a snila o muži, jemuž budete do smrti sloužit.

0 0
možnosti
RF

Shaza

24. 4. 2009 15:23
Re: Feministky

Děkuji za reakci. Prvním feministkám jsem samozřejmě vděčná za to, že nám vybojovali jakous takous rovnoprávnost. Zlobím se na muže hulváty a myslím si, že jejich hulvátství roste z neochoty žen přijmou gentlemanskou pomoc. Boj amerických feministek je vyhnád ad absurdum a já jsem jen použila jako odstrašující příklad extrémismu. Mladík mě nepustil do dvěří, protože jsem se mu asi nelíbila, to připouštím, ale myslím si, že pro opravdového gentlemana by jeho pomoc neměla být jen výsadou krásných žen. Lyže můžou podklouznout komukoliv, takže jsem se jako kráva rozhodně nechovala.

0 0
možnosti
R

r415

24. 4. 2009 15:06
A nejhorší je, že některé Marfuše a Ivánci

nechápou, že když se vychází ven (napřiklad z budovi ... to pro ty skutečně slabé v uvažování), tak má ten kdo jde ven _vždy_přednost_ (pták - nepták) ...

No to nemyslím samozřejmě na autorku blogu. Tech puberťák co vám ty dveře nepodržel nestojí ani za zmíňku ... a už vůbec ne, za zápis do blogu ;-)

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

24. 4. 2009 14:47
gentleman

Hele, co si takhle pro potřeby diskuse ujasnit, co je to ten gentleman. V překladu to znamená "jemný člověk", v smyslu slova někdo slušně vychovaný. Takový člověk se bude chovat slušně bez vyjímky ke všem bez ohledu na pohlaví.

To, že někde podržíte ženské dveře z důvodu, že se jí chcete zalíbit, abyste ji mohli snáze upostelit, z vás ještě zdaleka nečiní gentlemana. Domnívám se, že gentleman se chová altruisticky, slušně a ohleduplně zejména proto, že bude pak svět o něco lepší. Nebere to jako výměnný obchod, je to spíš životní styl.

0 0
možnosti
P

papaya

24. 4. 2009 14:51
Re: gentleman

no konečně .-)

0 0
možnosti
MK

komentator-1

24. 4. 2009 14:41
je krásně vidět, že svět není černobílý

Proč bych se snažil, když mne ta moje kritizuje, být gentlemanem.... A z druhého tábora: tak si tedy tu rovnoprávnost nepředstavujeme.

Každý je slušný nebo neslušný sám před sebou. Přece když podržím dveře ženě, která mne sjede pohledem, jako bych ji při té příležitosti znásilňoval, neodsoudím paušálně všechny ženy, ale budu se těšit, že se na mne třeba usměje autorka článku (i když čůrat u toho nemusí:-))). Hezký den.

0 0
možnosti
TP

Blamik

24. 4. 2009 14:39
:-D moje pokloona

tak jsem si teď prošel pár Vašich posledních příspěvků a musel jsem se řezat. Fakt pěkný. Nejvíc jsem se pobavil u úchyláků. :-D

A teď k věci. Myslím že to není dobré brát takhle všeobecně. Řekl bych že jen doba není příliš nakloněna produkci normálních chlapů. Dospěli jsme ve společenském vývoji do období které změnilo poměr sil mezi normálním chlapem a hajzlíkem. Směřujeme více k pravicovým ideálům kde poskytnutí pomoci nebo soucitu k někomu jinému je spíše výrazem vlastního slaboštví. Proto je možná ten poměr právě teď ve prospěch hajzlíků, ale věřím, nebo spíše doufám že se ten poměr zase změní. Historicky k tomu vždy po nějakém období došlo...

Hajzlík bude vždy hajzlíkem a je jedno jestli ve směru k ostatním globálně, nebo k ženám. Ono to vlastně vždy vychází nastejno.

0 0
možnosti
J

Jiminka

24. 4. 2009 14:38
Odmítám být gentleman,

když se ženský přestali chovat jako dámy. Jsem ze staré školy - byť že 30ti letý. Umím podržet kabát, dveře, vzít nákup, i doma se postarat? a proč? abych poslouchal že tohle sjem neudělal dobře, tamto atd? ne, za to mi to nestojí.. máme rovnoprávnost.. ta platí pro všechny.. ženy nechtějí být dámy, nemůžou čekat, že muži budou gentlemani. Těm několika málo zbyvším dámám se omlouvám. :-)

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

24. 4. 2009 14:39
Re: Odmítám být gentleman,

Nemusíte se omlouvat, stačí, že kazíte tímhle chováním a názorem život sám sobě.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy