Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MVK

aadler

25. 4. 2009 22:18
jiny kraj, atd.

Ziju 15 let v kralovstvi Nydrlandtskem, ale porad asi jeste nejsem dostatecne asimilovan. Kdyz jsem videl, jak automaicke dvere jevi tendenci zavrit se o hubu puvabne damy, popadnul jsem je a drzel, dokud neprosla. Zprazila me pohledem, jakym se divame na  neco hnusneho, co vylezlo zpod placateho kamene,a pravila: ja jsem emancipovana. Kdyz jsem o tom povidal sve zene (neni Holandanka) rekla: jsem rada, ze jsem u toho nebyla, asi bych se nedovedla ovladnout tak, jako ty. 

Zenske, musite si vybrat. Gentlemani nevymreli, jen se jim udelalo nanic. A emancipovana zenska je nestesti na koleckach. Bud padne na vola, ktery se necha uhnacat, a bude nestastna. Anebo padne na bouraka, ktery se uhnacat neda, a pak bude nestastna taky. Tak si vyberte.

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

27. 4. 2009 11:49
Re: jiny kraj, atd.

Na emancipaci není vůbec nic špatného. Určitě chcete spíš ženu, která se o sebe dokáže postarat sama, než ženu, která vám visí na krku a neumí ani vyměnit žárovku. Pokud žena gentlemanské chování považuje za hnusné a zbytečné, není emancipovaná, ale hloupá. A to, že narazíte na jednu takovou, by Vás přece nemělo odradit, doplácejí pak na to ty ženy, které mají pozornosti rády nebo si je dokonce zaslouží :-)

0 0
možnosti
EK

kirsty

25. 4. 2009 16:50
Studuju stejnou fakultu

a je pravda, že vchodovýma dveřma mě někdo přizabije skoro vždycky. Přičítám to tomu, že nejsem křehká barbie v minisukni a tudíž jsem pro většinu mužské populace neviditelná :-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

25. 4. 2009 17:05
Re: Studuju stejnou fakultu

tak si budeme vzájemně držet dveře jó? když na nás chlapi prděj. :)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

25. 4. 2009 15:03
Píšete opravdu mooooc hezky!

R^R^:-)JitkaG

0 0
možnosti
P

PEP1

25. 4. 2009 10:39
optimismus

At vyjde diplomka! Vite, s gentlemany je to jako se vsim jinym, vyjimecne lidskym. Bud to ten shluk chodicich a spolupracujicich bunek ma nebo nema, umi nebo neumi. Proto je to take institut nadcasovy, ktery nas neopusti, jen jeho frekvence bude kolisat podle odhodlani tech, kteri by radi gentlemany (ci damami v puvodnim smyslu toho slova) byli/y, ale to cosi jim chybi a jen si na to byti kym by radi byli hraji. Neni to nic zvlastniho - vemte treba ucitele. Kdyz nam,kdysi rozjivenym capouchum vplula do tridy Pani Lady, drzel zobak a sedel na sedince i ten nejvetsi sigr, ac ta dama nerekla ani n s hackem. Vstoupila-li uca biolozka, halasici banda to ani nezaznamenala. A ted mi reknete proc.  A pointa? Vezte, ze jednou, az zase spadnete na lyzich, podrazeny gentleman se usmeje, poda Vam obe ruce a pomuze vstat, oprasi vlocku na tvari, uhladi vam vlasy a rekne Jsem rad ze jsem Vas poznal. A to i presto, ze mu vase tycka propichla nohu a do lyzarske boty mu vlaze kanou rude krupeje.

0 0
možnosti
LP

curfew

25. 4. 2009 2:03
drahá Shazo, vás je...

...na studování práv škoda, vykašlete se tam na ty fakultní hulváty a udělejte si televizní pořad :) ty vaše texty jsou sice všecky na jedno brdo, ale skoro vždycky tam objevím nějakou nadstavbu, nějakou hovadinku, která mě strašně mile dostane do kolen a kterou jinde nekoupím - dneska je to ta "trojkráva" v nadávkách :))) A tím jsou prej velcí spisovatelé velcí, tak do toho pojďte a buďte česká Oprah :)

0 0
možnosti
RF

Shaza

25. 4. 2009 9:23
Re: drahá Shazo, vás je...

:)) teda vy fakt umíte chválit :)) jestli se vám líbila jenom trojkráva, tak to asi na Oprah nebude .) navíc, před státnicema se na práva fakt nevykašlu, ale po státnicích...po státnicích vypiluju sloh a napíšu knihu plnou kravin kravin kravin :)

0 0
možnosti
JD

jdpš

24. 4. 2009 22:55
Holka, ty seš génius!

Super, super, super. Seš fakt dobrá, dobrá, dobrá :) Bomba články, má to šmrnc a ta pointa... Není co dodat! Tvý články mi dodávaj síly, který strašně potřebuju, aj když mi je teprv 19 :-) Renčo, máš fakt můj obdiv ;) Díky!

0 0
možnosti
RF

Shaza

25. 4. 2009 0:02
Re: Holka, ty seš génius!

no já se snad budu červenat :) díkes

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

24. 4. 2009 21:31
jeden člověk

...kdesi kdysi, nevím už kde, napsal jednu zajímavou a výstižnou věc. Na oblíbený stest jakési ženy "Kde jsou všichni gentlemani" odpověděl větou: "Odešli za dámami."

Dodám, že dáma není v žádném případě submisivní domácí puťka bez vzdělání a rozhledu, typ "ano mužíčku", stejně jako gentleman není klasický patriarchální macho. Jsou to prostě dobře vychovaní lidé obdaření navíc nějakým tím taktem a vkusem a špetkou humoru.

0 0
možnosti
TS

Destroyer7

24. 4. 2009 22:42
Re: jeden člověk

R^ a o tom to je

0 0
možnosti
E

Edmundek

24. 4. 2009 20:53
heh

me vzdycky pobavi, kdyz se potkaji ve dverich tyhle "podrz-mi-dvere-damy" , ktere musi projit dvermi prvni a jeste do sebe hezky drcnou :-)

kazdoapdne pridrzet dvere tomu kdo jde za mnou (je fuk jestli chlap/zenska) mi prijde jako normalni, obzlvast pokud ma plne ruce a sam(a) by to tezko zvladal(a)... pribehnout a otevrit dvere zene a nechat ji projit prvni jen proto, ze to je zena, je ubohost a ponizujici pro obe strany (pokud se nejedna o "klasicke" namlouvaci lidske ritualy.) a typickou ukazkou "diskriminiace"

0 0
možnosti
BD

Sharkan

24. 4. 2009 20:37
Slečno

Renato, vy jste přírodní úkaz. Už dlouho jsem nepotkal někoho s tak osvěžujícím smyslem pro humor. Výborně píšete, až vám vyjde kniha, pochlubte se s ní, koupím si ji. :)

0 0
možnosti
E

edelcacao

24. 4. 2009 20:42
Re: Slečno

A já si ji stáhnu z netu ;-D;-D

0 0
možnosti
E

edelcacao

24. 4. 2009 20:28
galantnost jde proti rovnoprávnosti

ovšem ta příhoda na lyžích to byl asi nějaký blázen;-D;-D

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

25. 4. 2009 20:29
Re: galantnost jde proti rovnoprávnosti

Slyšela jsem o příběhu, kdy maminka požádala při nastupování s kočárkem do tramvaje pána, jestli by jí nepomohl, a on na ni začal ječet, že jí to dítě neudělal, tak co si dovoluje po něm chtít.8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy