Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Hameveth

17. 2. 2009 0:06
klasika

s jednim mym dobrym kamaradem casto mystifikujem, ze jsme mistri CR v neobvyklych sportech jako curling nebo frisbee...mnoho lidi uveri:)

0 0
možnosti
RF

Shaza

17. 2. 2009 0:34
Re: klasika

ten curling Vám fakt závidim :) to bych chtěla zkusit, zatímm zametám jen předsíň...curling by mému zametání dal šťávu! kde se to provozuje?

0 0
možnosti
PCQ

pee choose quintana

16. 2. 2009 23:24
skvele

ja se bavim na blozich, nebo proste si jen tak vystrelim z lidi mailem. jednou jsem ale zapomnel poslat nejaky vzkaz, ze to bylo jen ze srandy a ti mi pak dali.;-D ale obcas blbnu tak, ze vybehnu na kopec a tam se sluchatky na usich tancuju a kslu na lidi, co si mysli. mel jsem jeden napad - usporadat slehackovou bitvu jak ze starych grotesek. co vy na to?

0 0
možnosti
JD

akubra67

16. 2. 2009 21:43
V mládi jsem býval...

nikoliv hrobařem, ale trampem a brontosaurem, jestli to tedy zdse přítomnému mládí něco říká a podobných akcí zažil mraky. Myslím, že hodně podařená byla večerní bojovka po Praze pro cca 300 lidí, co se sjeli na sobotní bál. Psal se pátek 17. listopadu 1989. Když se o půlnoci přitrousili zbití a zkrvavení kamarádi, kteří i s bágly skončili na Národní třídě, na petřínskou ZŠ, kde se to všechno mělo konat, tušil jsem, že tohle neskončí jen tak :-) Vzpomínek by bylo habaděj, mám radost, že i dnes jsou lidi ochotní si hrát a bavit sebe i ostatní. Jen tak dál :-)

0 0
možnosti

Anavi

16. 2. 2009 21:01
Ta pravá sranda je, když bavíte spolucestující nedobrovolně

vždy, když jsem jela s dcerou, jsem měla pocit, že jsem si cestu odpracovala bavením cestujících. Dceřin jasný a pronikavý hlásek byl slyšet minimálně do půlky autobusu, a jak cestující utichali, aby dobře slyšeli, tak bylo slyšet i dál. Jedny z jejích nejlehčích otázek byly: proč má dalmatin černé puntíky, jak přicházejí děti na svět a proč je ten tlustý pán plešatý. Dcerčino vyprávění o okolním světě jsem už raději zapomněla ;-)

0 0
možnosti
A

Arth-

16. 2. 2009 19:43
Jo - a nedá mi to:

ten Saturnin ty koblihy doopravdy neházel!

To jen byl příklad, do jaké skuoiny lidí Saturnin patří: první je prostě sní. Druzí se dívají na mísu a přemýšlí si o tom, jaké by to bylo je házet po hostech...  a pak je třetí, kam patří Saturnin, a ti to jednoduše vyzkouší...  ;-)

Konec citace...

Saturnina mám jako "povinnou četbu"...  spolu s "Hry velkých chlapců" - ale to už je filosofie bez humoru... :-(

0 0
možnosti
RF

Shaza

16. 2. 2009 19:59
Re: Jo - a nedá mi to:

No a já z toho implikovala to, že je házel .) ... já jsem asi skupina dvě...možná i tři, ale zavřeli by mě do basy! ...hm...možná by to za pár měsíců v chládku stálo...:o)....:oD

0 0
možnosti
A

Arth-

16. 2. 2009 19:40
:-)

Polštářová válka je dobrá... nevěděl jsem o ní - a stejně to mám do Prahy daleko!

Ale blbnout je potřeba...  co potřeba - je to nutný!

Asi největší pozornost vzbudila scénky v tramvaji, kdy mi kamarád řekl "šeptem", aby ho všichni slyšeli..." nenápadně se otoč".

A já jsem si podržel klobouk... a otočil v něm hlavu čelem vzad. ;-)

Ptákovina - ale pobavila nás. A myslím, že půl tramvaje taky... ;-)

0 0
možnosti
DD

dandoslav

16. 2. 2009 18:59
:)

Moc jste mě pobavila. Jen občas mi nějaký blog na tváři vyloudí úsměv.  Jsem rád, že lidí s podobným smyslem pro absurdní humor je více.

0 0
možnosti
MK

madqwert-liberalni komunista

16. 2. 2009 18:49
Bitva byla fajn,

jen skoda, ze tady nejsou fotografie te spouste, kterou po ucastnicich musel uklizet nekdo jiny

0 0
možnosti
RF

Shaza

16. 2. 2009 20:06
Re: Bitva byla fajn,

no byla to hromada, jen co je pravda !!! vždyť jen co se sypalo ze mě...jeden kolemjdoucí člověk se mě zvědavě zeptal: slečno, vy jste Anděl? Odpověděla jsem mu obhroublým hlasem: Jasně dědo :))

0 0
možnosti
LU

pidla

16. 2. 2009 16:24
Paráda,

můj taťka je taky takový vtipálek. Na hory jsme jezdili vždy s radostným očekáváním, kdo z party objeví v batohu cihlu, můj první večer na pláži u moře se objevil jako vodník a strašil přítomné devizové cizince. Ale ve svých pubertálních letech jsem s tím měla dost problém, teď mám takového manžela a problém má s námi naše dítě.;-D

0 0
možnosti
RF

Shaza

16. 2. 2009 20:07
Re: Paráda,

.) jojo, tenhle smysl pro blbosti se dědí :)

0 0
možnosti
P

PEP1

16. 2. 2009 16:20
Vnuci

Dovolite-li pohled z druheho brehu, tak tady je: Protoze vnuci jsou pres vase deti pokracovanim vaseho blbnuti, tak se pravdepodobne nebudou ptat. Misto toho vam pripravi happening umerny rodinne historii: Jee dedo, to je fajn ze jste prijeli. Zitra ses prihlasenej na Triathlon, tak se rozdychej! Druhy den nastoupite pred cele mesto (200 ucastniku, kazdy s celou rodinou) v od zete vypujcenych elastakach (kdo mysli na Zelezneho muze kdyz jede delat dedka, no ne?), ktere zvyraznuji pneumatiky, brisko a jine nepeknosti, a uz to jede. Neuteces.Jedine mozne je brat to jako nahravku na smec. Pred divaky pri predavce zarvat jak tur, kulhave se rozpohybovat jak Quasimodo na uteku (Panboze aspon k tomu bazenu dobehni, tam uz to bude dobry, tam na tebe nemaj, ja se koukal na rozcvicovani). Povedlo se, lidi se skodolibe chechtali, pak jim zmrz usmev jak jsem brazdil vodu az to penilo (co se v mladi naucis, ve stari jak dyz najdes...). Ja sice  nemoh pul hodiny vylezt na breh, ale stalo to za to!

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9153x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy