Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

praded

17. 2. 2009 10:16
Je třeba se nebrát moc vážně

 to je fakt.  Máme partu známých, kteří se furt o něco sází a pak ten kdo prohraje(nebo vyhraje?), jde např. do Alberta nakupovat v převlečení za antické bohy-ně, jen stylově přehozené prostěradlo přes sebe a věneček na hlavě, s vážnou tváří nakupuje 10deka vysočiny...Jindy zas převezme na chvílu  práci číšníka a jen v trenýrkách obsluhuje překvapené štamgasty...Já jsem zatím jen u vedlejšího stolu vykládal neznámým lidem celý svůj životopis. Dobrý den, jmenuji se...narodil jsem se...no, byli trošku zaskočení...Bylo toho hodně a doufám, že ještě bude...Jináč Renátko, vaše články jsou od začátku moje oblíbené, vždycky mě pobaví a vytrhnou z šedi všedního dne v zatuchlém kanclíku:)

0 0
možnosti
PCQ

pee choose quintana

17. 2. 2009 9:33
jeste jeden napad

pul hodinky jsme s kamoskou na jedne party predstirali s vaznou tvari, ze lide jsou naprosti blbi, ze se dokazi bavit. uplne jsme vyvedli z konceptu lidi, co s nama diskutovali. ale po pul hodine jsme to nevydrzeli a rozesmali se na plne kolo.

znate tohle:  http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w

tohle mi zarucene pokazde zvedne naladu. ;-D

0 0
možnosti
F

Fanatic.Dz

17. 2. 2009 9:26
Vzácné okamžiky štěstí

Možná kdybyste nežila svůj život před zrdcadlem žilo by se vám veseleji, šťastněji ač by jste možná občas někam přišla pozdě nebo zapoměla zaplatit složenku. ;-D

0 0
možnosti
RF

Shaza

17. 2. 2009 9:28
Re: Vzácné okamžiky štěstí

já nežiju svůj život před zrcadlem :oD ...spíš za zrcadlem (a tam se chodí pozdě a neplatí složenky)

0 0
možnosti
MF

kunde

17. 2. 2009 8:31
njn

Vámi uvedené přiklady rádoby "blbnutí" jsou akorát vrcholem trapnosti. Válku na Vás!! Nejdřív totalitu a pak válku!!

0 0
možnosti
MP

meekrob

17. 2. 2009 9:22
Re: njn

děda dycky řikal "Hitlera na vás"

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

17. 2. 2009 8:02
ooooo,

díky za vaše články:-)

Já občas blbnu, když si myslím, že jsem vážná. Dabuju zvířata, ale umřel nám osmák, kocour toho moc nenamluví, tak mám málo práce.

0 0
možnosti
S

StanislavWiener

17. 2. 2009 7:54
U nás v Albertu je ochrankář

Je to takovej tydýt, kterej lítá z jednoho konce prodejny na druhej, aby snad stihnul někoho chytit krádeži. Jednou jsme s kámošem dělali strašně tajemný, čekali, až přijde a jakmile se na nás podíval, tak jsme uhnuli pohledem, začli si jako něco šeptat, ochrankář nás hned zmerčil. Ale přitom jsme všechno zboží dávali do vozejku. Jenom jsme se takhle tajmeně tvářili. Třeba jsme vzali poděbradku a strašně pomalu (hlavou jsme přitom koukali střídavě na obě strany, jako že hlídáme čistej vzduch) jsme ji dávali do vozejku. Hele, to bylo něco pro něj. U pokladen nám pak kontroloval batohy, ale nic nenašel:-) Renčo, jsem z Vašich článků naprosto nadšen;-DR^R^

0 0
možnosti
RF

Shaza

17. 2. 2009 9:24
Re: U nás v Albertu je ochrankář

hahaha :) A měl jste na hlavě kachničku do vany? ...ježiš Stando, Vás bych chtěla vidět v akci!

0 0
možnosti
MD

Harvester_CZ

17. 2. 2009 7:07
Luxus!

Absurdities a recese jsou v dnešní pokerface době opravdu více než solí.

0 0
možnosti
JV

Upýr

17. 2. 2009 1:21
Jak blbnu?

No... Jako skaut dělám hodně šílených věcí... V Brně bojovky (jednou na nás přijela zásahovka => vysvětlování na služebně) a jinde třeba slaňování a tak...

0 0
možnosti
LP

curfew

17. 2. 2009 1:16
:)

Už tuším, co se mi na vašich textech asi líbí: budou to ty roztomile nadrzlé a přímočaré jazykové zkratky - třeba vypálit od pasu charakteristiku "arogantní husa", na to musí mít člověk buď koule, nebo pihy na tvářích a úsměv šibalky :))) Milé, lehounce blbinkovité, jo jooo, čtete se mi pořád dobře :) Držím palce, aby vám pihy nevybledly, až na blogu dojdou veselá témata a polštářové bitvy  - a nemyslím to vůbec ve zlém! :)

0 0
možnosti
RF

Shaza

17. 2. 2009 9:21
Re: :)

;-) dík, pracuju na něčem velkém ...ale musím se vytočit z kolotoče práce-škola-druhá škola - práce - pak bude čas na hlubokomyslný články. Vaše arogantní husa :)) 

0 0
možnosti
V

Vikina

17. 2. 2009 0:07
Jémine, Renátko,

1. budhistům si určo ukradená ;-(

2. zato mně se moc líbíš :-)

3. co s tím uděláme ?

0 0
možnosti
RF

Shaza

17. 2. 2009 0:32
Re: Jémine, Renátko,

život je krutej :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9153x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy