Renata Fíková VIP

Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Renata Fíková

Dovolená u moře - už nikdy, nikdy víc!

S mým milým jsme kdysi byli v Tunisku, kopali jsme se tam do zadku nejdříve samostatně a poté samou ponorkovou nemocí i vzájemně. Jednou mě na pláži vzbudil stín, a já zjistila, že nade mnou stojí rozkročmo onanující arabský mládenec.

20.8.2009 v 10:30 | Karma: 48,30 | Přečteno: 36849x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Thajská masáž - peklo na zemi

O Thajkách se říká, že jsou milé a submisivní. Blbost! Tuhle fámu mohl vypustit jen někdo, kdo nikdy nebyl na tradiční thajské masáži. Od pátku jsem přesvědčená, že thajská masáž patří mezi bojové sporty a zdály se mi už dva sny, ve kterých figurovala sadistická thajská masérka. Ještě v pátek odpoledne jsem si naivně myslela, že snáším dobře fyzickou bolest.

20.7.2009 v 10:30 | Karma: 45,97 | Přečteno: 17687x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Kam se poděl pomalej čas?

Dneska se mi do Prahy vracelo těžce. Možná proto, že mě babička na venkově naládovala buchtami k prasknutí, možná proto, že nejsem typická městská holka.

14.7.2009 v 23:26 | Karma: 10,81 | Přečteno: 8946x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Čeká mě bída a hladomor aneb Věšťba za všechny prachy

Mě ekonomická krize nezdrtí. Jsem totiž v ekonomické krizi odjakživa. Posledních pár dní před výplatou se pravidelně pohybuji někde na pomezí chudoby a hladomoru. Má to ale i své výhody! Půst je zdravý a hlavně, ten extatický pocit, když vám desátého dorazí výplata, to prostě boháč nezažije. Dneska mi ale chudoba ukázala svou odvrácenou tvář.

1.7.2009 v 10:15 | Karma: 43,50 | Přečteno: 10891x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Trochu sentimentální vyznání

Už týden jsi doktor medicíny. Dmu se pýchou a už předem nenávidím zdravotní sestřičky, které ti budou na nočních službách vařit kafe. Vidíš, uteklo nám to spolu, až je to k neuvěření.

27.6.2009 v 23:30 | Karma: 12,45 | Přečteno: 9125x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Moje dítě spratek nebude!

Nejlepší antikoncepce je funkce oddílového vedoucího na letním dětském táboře. Pravidelně tam odjíždím s cílem vychovat pro naší společnost malé Mirky Dušíny. S kytarou na rameni, knihou o výchově mládeže, štosem her a spoustou iluzí o dobrodružné a dětské duši. Vracím se servaná, vyřízená a s intenzivní touhou nechat se sterilizovat.

18.6.2009 v 9:00 | Karma: 48,35 | Přečteno: 32013x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Oplácaná holka kost a kůže

Jó, před měsícem, to mi bylo ještě hej! Vidím to jako dneska. Květnové ráno vonělo mátově a tak trochu po jahodách a já jela do práce ve staromódních květovaných šatech. A ty šaty za mnou vlály na jezdících schodech v metru a protijedoucí pánové se usmívali. Usmívala jsem se taky a klopila cudně zrak jako Lída Baarová a Grace Kellyová.

5.6.2009 v 9:00 | Karma: 47,45 | Přečteno: 25364x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Jak jsem našla domov bezdomovci

Lidi, to snad není možný! Spáchala jsem dobrý skutek zcela proti své vůli. Představte si typický pražský panelák, dvanáct pater, čtyřiadvacet králičích doupat o rozloze 60 m2, v každém jedna rodina, společné schodiště, výtah s nosností pěti panáčků, nástěnka s domovním řádem na které je puberťáckou rukou dopsáno „domovník řádí“ a domovník .

28.5.2009 v 9:00 | Karma: 42,78 | Přečteno: 10587x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Břicho zastrčit, zadek podsadit aneb Jak získat sebevědomí

Sebevědomí je andělský stav duše. Nic Vás nerozhází a okolní svět Vám dělá křoví, zatímco vy zpíváte sólo ve světle reflektorů. Moje duše se systematicky řítí do pekel už od puberty.

14.5.2009 v 13:15 | Karma: 46,70 | Přečteno: 25514x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Hříšný tanec po česku

„Zapni bednu, budu brečet!“ napsala mi před chvílí kamarádka. Zapnula jsem a zatlačila slzu. Hříšný tanec. My ženský prostě chceme, aby nám alespoň jednou za život někdo řekl:“Baby nebude sedět v koutě“ a protočil nás po parketu v rytmu mamba. Také by nebylo od věci, kdyby následovala zvedačka a věta: „Baby, tohle je nejšťastnější chvíle mýho života, a za to všechno vděčím tobě!“

1.5.2009 v 22:30 | Karma: 11,81 | Přečteno: 9262x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Konec gentlemanů aneb Dveřmi do oka, holí do zad

Včera jsem dostala hroznou ránu dveřmi do obličeje, takže mi promiňte případnou pomatenost smyslů. Tento článek je oslavou gentlemanství, obžalobou hulvátů a především zdůvodněním, proč si za to my ženy můžeme samy.

24.4.2009 v 8:45 | Karma: 46,78 | Přečteno: 21601x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Kam se sakra poděla romantika? – čtení pro ženy

Nikdo se se mnou moc nepatlal. U porodu mě přidusili, ve škole řádil pedofilní tělocvikář a z mé první dospělé lásky se vyklubal zaostalý psychotik, chorobně závislý na své matce. Vyrostl ze mě pragmatický cynik, co má rád bojové sporty a středně propečený steak.

20.4.2009 v 17:28 | Karma: 12,12 | Přečteno: 8238x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Jsem blbá, trapná a nesportovní! Prostě jenom ženská!

Tak jsem byla 12 dní v Egyptě. Přivezla jsem si spoustu překrásných fotek, potápěčskou knížku a nefalšovanou egyptskou úplavici. Celá dovolená se ale nesla ve znamení boje za rovnoprávnost žen!

9.4.2009 v 20:50 | Karma: 48,06 | Přečteno: 49149x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Úchylové mezi námi

Už jsem viděla lecos. Uslintaného opilce, který se lepí na slečny v parku, pána v metru s klepajícím se kufříkem na klíně i obligátního chlapíka v rozepnutém baloňáku. Přesto mě každé další setkání s úchylem překvapí.

24.3.2009 v 12:00 | Karma: 42,79 | Přečteno: 14484x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Dioptrie pod lupou aneb Jak se žije krátkozrakým

Mám osm a půl smyslu. Kromě smyslu pro blbosti, humor, chaos a detail ještě čich, chuť, hmat, sluch a půl zraku. Odmala jsem dlouhá, široká, ale především pořádně krátkozraká! Než ale vyšlo v raném dětství najevo, že okolní svět je po mě velice mlhavým pojmem, chvilku to trvalo. Rodiče mělo varovat už to, že moje nejoblíbenější zvíře byl krtek a všem hračkám jsem bez rozdílu vypichovala oči.

20.3.2009 v 21:15 | Karma: 42,76 | Přečteno: 9803x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

O tom, jak jsem hledala sirky

O víkendu jsem byla na návštěvě u svého tatíka. Je to svalnatý rocker a vojenský lékař, který je schopný se zadaptovat v jakýchkoliv podmínkách, přežil několik let v polní nemocnici ve válce, a potom si koupí takovou zženštilou blbost, jako je solná lampa. Kus solného šutru s dírou na svíčku.

18.3.2009 v 18:27 | Karma: 10,80 | Přečteno: 6638x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Fotomodelkou snadno a rychle

V pátek jsem byla u fotografa v ateliéru. Musela jsem. Moje novinářská kariéra si žádá krásných fotografií. Byla tam krásná modelka v krásných šatech, která si povídala o těch krásných šatech s krásnou vizážistkou. Obě měly kolena vzorně u sebe a smály se s decentně semknutými koutky úst.

10.3.2009 v 9:00 | Karma: 42,79 | Přečteno: 10044x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Tiskové vyjádření k aktuálním společenským kauzám

Napsala jsem už třicet článků! Jsem hotová Vrchlický, vážení! Byla jsem ovšem nedávno nařčena milovníkem literatury faktu, že nevyjadřuji dostatečně svoje názory. Pojal dokonce podezření, že žádné nemám! To mě dostalo! Já jsem přece chodící názor! No, názor. Přiznávám, že před každými volbami dostávám neurotický tik a ještě za paravanem se odehrává hamletovský vnitřní souboj. Některé věci jsou mi ale nad slunce jasné. Schválně koukejte:

7.3.2009 v 20:48 | Karma: 12,07 | Přečteno: 4389x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Depresivní úvaha - Proč nás muži opouštějí a utíkají za mladší?

Bylo by to fajn, narazit někomu snubní prstýnek a žít šťastně až do smrti. Vychovat děti, jezdit spolu na turistické výlety s klubem seniorů a v devadesáti svorně louskat na lavičce před domem v revmatických dlaních ořechy. A až jeden umře, umřel by solidárně i ten druhý.

5.3.2009 v 23:21 | Karma: 13,34 | Přečteno: 6748x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Česká miss – zadek č.1 až 12.

Leze na mě chřipka a tak jsme včera s panem Paralenem zalehli do peřin. U České miss 2009 jsem se tedy pořádně zapotila a pan Paralen šuměl v čaji ještě vztekleji než obvykle.

1.3.2009 v 13:40 | Karma: 44,23 | Přečteno: 11134x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Jehovisti, vlezte mi na záda!

Jako by nestačilo, že mi pořád někdo něco cpe! Telefony pokládám, dveřmi třískám, na reklamní letáky nereaguji. Před chvílí tady byli Jehovisti.

24.2.2009 v 13:00 | Karma: 42,04 | Přečteno: 10096x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Záchody a hajzlíky aneb spláchněme to jednou pro vždy

Jako dítě jsem byla doslova fixovaná na záchody, toalety, hajzlíky, klozety a kadibudky.

22.2.2009 v 11:00 | Karma: 36,72 | Přečteno: 5633x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Polštářová válka pod Orlojem aneb Naučme se dělat blbosti

Žijeme jenom jednou. Buddhisté by mě za tohle rčení asi utloukli, ale stojím si za ním. Na to, že žijeme jen jednou, žijeme teda pěkně upjatě, plníme plán, dvouletka, pětiletka, první dítě, dovolená v Bibione, platíme složenky, spěcháme do práce, abychom na ty složenky vydělali, vykoupat, vyčůrat, spát. V sobotu se trochu opijeme, v neděli pak stydíme. A během toho všichni stojíme ve frontě na štěstí. Jsou ale vzácné okamžiky, kdy můžete tenhle poklidný sled událostí na okamžik přetrhnout.

16.2.2009 v 9:00 | Karma: 39,76 | Přečteno: 7681x | Diskuse| Společnost

Renata Fíková

Moje postřehy o čokoládě

Chvalořečen budiž den, kdy Bůh seslal čokoládu na zem! Tento článek bych chtěla věnovat in memoriam svému příteli, čokoládovému Mikuláši, kterému jsem dne 5.12.2008 s gustem ukousla hlavu.

7.2.2009 v 14:00 | Karma: 35,52 | Přečteno: 4931x | Diskuse| Ostatní

Renata Fíková

Bez chlapů to asi nepůjde!

Moje emancipace už se naprosto vymkla kontrole! Mužská pomoc je známka mojí vlastní neschopnosti! A hlavně nikdo to neudělá tak dobře jako já,

31.1.2009 v 16:05 | Karma: 40,89 | Přečteno: 6982x | Diskuse| Ostatní