Diskuse

Zadej heslo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám někde přístupové heslo SKLEROTIK nebo že by SKLEROZA? - to už si bohužel nepamatuju. Ta hesla...:-/

R^;-D

3 0
možnosti
Foto

Vy mně teda fakt bavíte. :-) kouknu zpět, jestli jste byla tak vtipná i dřív ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, byla jsem bezstarostnější a tedy jednoznačně vtipnější. Teď už jsem vorvaná životem a převládá cynismus, záhrobní a černý humor s prvky sadismu ;-D

4 0
možnosti
Foto

Fakt se mi po vašich blozích stýskaloR^;-D.

0 0
možnosti
Foto

J79o94s78e47f 55B80á54r45t61a

10. 6. 2020 13:41

Když vnuk 2,5 let) zvoní u brány na videotelefonu, tak vždycky říkám: Řekni heslo.

Odpověď je péro kleslo.

5 0
možnosti
Foto

;-D brouček...jestlipak to bude říkat i ve stáří

1 0
možnosti
Foto

J95o76s17e77f 32B23á59r16t76a

10. 6. 2020 11:46

Konečně nějaké rozumné starosti.

0 0
možnosti

S heslem...Medardovo krápě...Vás nepustí ani do sámošky:-))))

Zkuste opravit na...Medardova kápě...to je větší pravděpodobnost, že se internetový Sezam otevře:-))

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D celý život si myslím, že to je "krápě" :-) ... tím jsem samozřejmě příslušné heslo povýšila na heslo nového ultra-security typu "přísloví s blbostí"...to nerozkóduje ani sámoška, ani FBI

1 0
možnosti

On ten život na vesnici (byť třeba jenom v malém domečku) pořád tak idylický není, a to nemusíte mít navíc ani onu "přidruženu živočišnou výrobu". V létě pořád dokola sekáte trávu, v zimě štípáte dříví, na lelkování u televize tam opravdu moc času není. Navíc, jak si tak matně vzpomínám, když jsem ještě bydlel ve městě, vypínali jsme tam topení někdy už v polovině dubna. A nyní? Dnes je polovina června, venku 12°C a já fedruji do kamen jedno polínko za druhým.

0 0
možnosti

..ale děláme to s láskou a tělo se nám krásně formuje;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy