Diskuse

Rada starších

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hláška, že přejde smích i po trávě - ta je prostě bezkonkurenční!R^

0 0
možnosti

Děkuji, moc děkuji.

Zase jedna z Vašich neskutečných perel ;-D;-D;-D

PS: Nemáte někde svůj fanklub???

0 0
možnosti

Moooc pěkné. Taky jsem v Radě, až na to, že současně radím "dospělcům" a miminku. No aspoň se máme čemu zasmát. Jediná výhrada, radu o šulínovi považuju za zbytečnou :-). Pohled na malého mi připomněl, že to mají v genech a pak, brát dítěti hračku;-D, není to trestné?;-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že rada Starších je v každé rodině :-) Já se tedy snažím své tři chlapy příliš neprudit, rozhodně ne tak, jako to (i ve svých letech) schytávám já. Mám alergii na "nos čepici" a "jdi včas spát" :-)

0 0
možnosti

Rád Vás čtu ;-D !

0 0
možnosti
Foto

"Je mnohem snadnější dát druhým deset rad, než se jednou svou vlastní radou řídit..." William Shakespeare;-)

2 0
možnosti

Taky jsem na malou štěbetající dcerku u stolu křikla: "Zavři pusu a jez!"

2 0
možnosti

Ano, jsem ve stejné situaci, až na toho šulína..jsem ráda, že mám holčičku ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy