Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Každá zkušenost něco stojí, já jsem svého času mazal tuky s omega3 a podobně, cholesterol byl na prášky. Dneska mažu jen máslo a smažim na sádle a cholesterol mám tip top.:-)

0 0
možnosti
Foto

TY nepotřebuješ hubnout, narozdíl ode mě:-)

Krabičková dieta je drahá, řekla bych až předražená. Kamarádka si ji objednala také a když viděla,co dostává, zrušila to, že si to doma udělá o 70% levnějc:-)

0 0
možnosti
VK

Přesně tak.Já bych dokonce řekla,že stačí snížit dávky jídla na polovinu a nemusí to být ani v krabičkách.

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy