JF

Tak to sedí, perfetkně a vtipně napsané! Mám doma druhé, desetiměsíční a samozřejmě taky nespavce. Přes den víc jak hodinu spát nebude, ani venku, ani v lese, ani po cvičení a ne, prostě ne! A právě dneska ráno o čtvrt na šest, když jsme v posteli dělali paci paci pacičky - protože co jiného, když nechci vzbudit zbytek rodiny a se spánkem je beztak amen - jsem si říkala, že jestli se mě ještě někdy někdo zeptá "a třetí nechcete?", tak budu zlá. No, ale taky nevím, že my jsme byly takové hodné děti, nebo naše maminky byly supermamky, ale trochu se obávám, že naše dcery po našich věčných nářcích na mateřství, už děti nebudou mít vůbec .. Stále nemůžu najít odpověď na to, proč jsme tak zmuchlané mateřstvím, když jsme vystudovaly, vyzkoušely si piercingy, bungee jumpingy a podobné blbosti, stopovaly po Evropě, cestovaly po světě, vybudovaly si nějakou společenskou pozici, dokonce i bydlení (to není v této době jen tak) a ty děti nás takhle válcují. A to že jsme rozmazlené neberu! No nic. Hodně sil! Jak dlouho se dá vydržet bez spánku? Má starší holčička začala normálně spát ve čtyřech letech. To uteče ..

HK

Tedy to jsem se před spaním nasmála... humor je občas potřeba :-)

EK

počkejte, až se dostane k počítači. otočený obraz na monitoru jediným šáhnutím do klávesnice.

Foto

Mile jsem si početla a tento článek mi vykouzlil na tváři úsměv. Aspoň vím, že nejsem sama "tragétka". Kočárkové období už máme za sebou, ale taky bych někdy chtěla vypadat jako ty matky z reklam na autosedačky atd..ale asi nejsem ten vhodný adept :o) Díky!!

JM

...fakt po delší době se tu nahlas chechtám a vzpomínám na první rok mého dnes 12-ti letého synka...taky jsem myslela, že snad nikdy v životě už nebudu vyspaná...díky za krásné a vtipné počteníčko...

VJ

Madam, děkuji Vám za rozechvěnou bránici a vzpomínky vyvolané z minulosti na dobu, kdy jsem zažíval podobné radovánky....

Foto

Vtipné, něco mi to silně připomíná :) Mému kojenci bude brzy 5 měsíců, a koukám, že se moje pocity a zážitky vůbec neliší :-D

KARMA :)

MR

Paní Kolomazníková,ono dítě je to od narození,jen se dá používat mnoho jiných výrazů.Kdybych měla popsat vás,tak to bude např.žena,matka,manželka,pipinka,hlupačka,prudička a pořád to budete vy:-)

MK

Boze, to byl ale slint. "Matka" by si mohla ujasnit, zda ma doma sedmimesicniho kojence nebo batole, pripadne, zda ma doma vubec nejake dite (silne pochybuju), nez zacne placat takove klisoidni hovadiny.

  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy