MH

osvěžující článek, kvalita zaručena vždy a humor nikdy nechybí.....

těším se na další

KH

Po dvou bezesných nocích to je přesně ta dávka humoru, kterou jsem potřebovala pro přežití.

Foto

http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">Hezké a z negativních reakcí si nic nedělejhttp://gidnes.cz/u/disk/smile2.gif" alt=";-)">

Já radši mlčím, bo mé dítě je skoro dokonaléhttp://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

Foto

Tomášek je určitě děťátko jak z reklamy na pleny, jestli ono to nebude tím, že je třetí v pořadí a maminka už poněkud otlučená předchozími ratolestmi :) Negativní reakce jsou potřeba, aby vedle nich ty pozitivní vypadaly věrohodně :)

Foto

Děkuji všem za pozitivní i negativní reakce. Člověka potěší, když ví, že v tom není sám :)

Foto

Také ho hračky moc neberou,jde po kabelech, myši, mobilech a dálkovém ovládání:-)

KP

Dobře jsem se pobavila :-) Hodně mi to připomnělo moje začátky s naším starším synem ..

EK

počkejte, až se dostane k počítači. otočený obraz na monitoru jediným šáhnutím do klávesnice.

Foto

Mile jsem si početla a tento článek mi vykouzlil na tváři úsměv. Aspoň vím, že nejsem sama "tragétka". Kočárkové období už máme za sebou, ale taky bych někdy chtěla vypadat jako ty matky z reklam na autosedačky atd..ale asi nejsem ten vhodný adept :o) Díky!!

JM

...fakt po delší době se tu nahlas chechtám a vzpomínám na první rok mého dnes 12-ti letého synka...taky jsem myslela, že snad nikdy v životě už nebudu vyspaná...díky za krásné a vtipné počteníčko...

MR

Paní Kolomazníková,ono dítě je to od narození,jen se dá používat mnoho jiných výrazů.Kdybych měla popsat vás,tak to bude např.žena,matka,manželka,pipinka,hlupačka,prudička a pořád to budete vy:-)

LP

jo jo taky je mi to nápadně povědomé. Můj má měsíců 10 a leze prostě všude. Spí málo a nejlíp v kočárku, to zase ale člověk nic nedělá když vozí. Taky pracuju na zkrácený úvazek + ještě z domu a někdy je záhul, ale krásnej

  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy