Diskuse

Kauza „Lžička“

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..přiznám se ...jednou...krátce po zavedení třicetikoruny ve zdravotnictví jsem potřeboval lékárně koupit něco pro mámu.....byla tam fronta...a plakát že v této lékárně se příplatek neplatí...neboť to na sebe vzal nejmenovaný kraj...jen bylo nutno o odpuštění poplatku požádat....písmeně ..měli tam na to formulář..

...čertík ve mně vylíhl myšlenku...a strávil jsem asi čtvrt hodiny hovorem s paní lékárníkovou...které jsem marně vysvětloval...že chci potvrzení na to že žádný poplatek vracet NECHCI....ty výrazy kterým jsem byl častován z fronty třicetikorunu platit nechtějících čekatelů mi dost obohatili slovní zásobu i v mých .. tehdy.... skoro padesáti letech...

0 0
možnosti
Foto

I nadále Tě čtu, žeru a miluju.

0 0
možnosti
Foto

Diky za lekci nekompromisní asertivity  ;-D R^

A ty věcičky, měnící teplotou barvu, pořád miluju, i když jsem velká holka ;-)

1 0
možnosti
Foto

Teda Renčo.. Bomba, mimochodem, spí Ti pak Olí po tý kaši? Taky bych nějakou hypnotickou potřebovala.. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pěkně jste si naběhla, Renato. Můj manžel se svého času taky takhle zděsil, když míchal dítku kaši ;-D Ale nenechte se odradit, mně kdysi v Intersparu vynadali, když jsem se dožadovala vrácení peněz za plenky, které měly být v akci, ale nebyly, že jim někdo přehazuje cedulky na regálech a že si mám všímat cedulí zavěšených cca 15 m nad zemí. Když jsem paní vedoucí namítla, že s naloženým vozíkem, kde navíc sedí dítě, těžko můžu čučet nad hlavu, protože bych vrazila do regálu, ona suše odvětila, že ona to zvládne. Člověka většinou příhodná odpověď napadne až ex post, ale mně se tenkrát povedlo kontrovat: "No to jste šikovná, proto z vás asi udělali vedoucí." Beze slova vrátila peníze za nezlevněné plíny a ten její pohled mi všechno vynahradil ;-D

5 0
možnosti

I80v24o 37M75i56l62d74a

3. 12. 2013 12:40

vaše starosti a peníze bych chtěl mít.............

jinak, když berete z regálu v hypomega, vemte si rovnou i příslušnou cenovku a tu pak dejte pokladní, to jediné funguje okamžitě

0 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli se vám to opravdu stalo, ale já jsem jednou nejen byl za blba, já jím při reklamaci skutečně byl. A měl jsem pocit, se všichni v tom hyper..super...marketu koukají jen na mne a smějí se mi. Ani nevím, jak jsem odešel.

0 0
možnosti

Jako vždy skvělé. Díky.

0 0
možnosti