Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nejsem žádný kutil ani všeuměl, ale vámi popisované práce bych nejspíš zvládl bez pomoci řemeslníků. Ale zase by to nebyla taková sranda, jako v tom vašem článku. :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Renato, odložit porod do opravení pračky, to je vskutku výkon hodný praktické ženy! Kořím se ti. :-)

1 0
možnosti
DJ

Mám podobné zkušenosti.Přes nedostatek volného času jsem zjistil, že když něco chci pořádně musím to udělat sám. Nicméméně se nedivím. Pokud jsou řemesla jsou dlouhodobě dehonestována a řemeslníci jsou pokládáni společensky skoro za méněcené, není divu, že postupně mizí.

Na jejich místo není alternativa a tak často nastoupili fyzicky zdatní zahraniční pracovníci, kteří původně pracovali jen za nižšší mzdy. Mezitím ti kteří jsou odborně zdatní tzv.šikovní a kteří přežili všechny turbulence naší společnosti, dělají něco jiného a nebo jsou na roztrhání.[>-];-)

1 0
možnosti
TM

T54o94m37á44š 38M20a75l64ý

29. 10. 2013 15:02

Mám dobrého známého,  vyučený zemědělský mechanizíátor. V praxi cokoliv a vše dokonale.  Takže,  když udete chtít zlatý český ručičkyy, zeptejte se mne, kde jsou. Vím-.

0 0
možnosti
MS

Koukám, že mám doma několik v jednom. Instalatér, zámečník, stolař, tesař, dlaždič (občas i sprostý), zedník, obkladač, milenec, manžel atd. O to víc si ho musím hlídat, aby ho nějaká čůza neodloudila;-D.

3 0
možnosti
HF

Mám to štěstí, že mám doma taky takového. Ten spraví ledničku, pračku, počítač, elektriku, odpady; k tomu všemu (protože žil x let sám), umí vařit, žehlit, šít... Ferda mravenec hadr ;-D

0 0
možnosti
FK

Jj, mam podobne zkusenosti. A kdyz reknu lidem z kraju co si stezuji na nezamestnanost a na to jak se maji spatne, at jedou do nejakeho vetsiho mesta a delaji remeslo, tak jsem za idiota. Pritom vetsinu remesel zvladnete po mesicnim zauceni a zvlast v Praze sikovnemu remeslnikovi budou platit zlatem.

0 0
možnosti
MS

Sice jsem se zasmála,ale nevím,proč píšete ZLATÝ ČESKÝ RUČIČKY,a na bourání jste si vzala ukrajince Váňu?;-D

2 0
možnosti
JS

J81a38n 80S63t22i11f47t82e91r

29. 10. 2013 11:21

Hezky napsáno, díky. Ale myslím, že je za tím i společenský problém. Znám v Čechách dost lidí, ale skoro všichni mají nějaký titul. Na řemeslo se pohlíží jako na něco méněcenného. Kdo dá chytrého syna třeba na truhláře? Udělá si maturitu, pak nějakou vejšku - nic proti tomu, ale pak je nutno počítat s tím, že ty zlaté české ručičky opravdu nebudou.

4 0
možnosti
Foto

;-DR^My jsme vždycky dali na nějaké doporučení. Pak jsme zjistili, že ti,co nám nějakého řemeslníka doporučili, nás asi museli strašně nesnášet, bo takové jelito, co přišlo něco opravit, se jen tak nevidí:-/;-D

  Zjistili jsme, že nejšikovnější jsou sousedé-nevyučeníR^

2 0
možnosti
DS

Jo, takové skvělé doporučení jsem dostala na střechaře a zůstala jsem bez peněz, bez materiálu, bez střechy a s promáčeným barákem - protože původní podlaha bez střechy jaksi netěsní a při deštích protéká, že... Už se s ním tahám 3 měsíce a bereme to přes soudy, obávám se že to ještě nějakou dobu potrvá :-/ Není nad doporučení, chjo :-( To ani nezmiňuju, že kvůli promáčení mám celý barák pokrytý plísněmi a tedy zdravotně závadný a proto hledám možnost jak bydlet jinde, než nás práce "doporučeného" zabije (což se stane asi v zimě, až ten barák zmrzlá voda roztrhá a spadne nám na hlavu).

Ten známý, co nám ho doporučoval, se nám samozřejmě vyhýbá. Průšvih ale je, že on s ním neměl jediný problém, to přišlo až u nás ;-€

0 0
možnosti
Foto

To snad není možný, ale pobavila jste mne a díkyR^.V

1 0
možnosti

Bohužel je :( rekonstruoval jsem koupelnu najal jednoho řemeslníky. Po 2 měsících usoudil že to asi nedá. Dokončil to jeho kamarád, který měl pouze obložit a namontovat sprchový kout. Jelikož odvedl docela dobrou práci a měl čas tak jsem mu nechal položit dlažbu na chodbičce (1,5x3m). Když  práci slavnostně dokončil a předávla zvlněnou podlahu o 2 cm na 1m tak jsme se slušně rozloučili. potřeboval jsem ale obložit schody, tak jsem poptával po známích zda nemají někoho šikovného. Inu byl šikovný ale pracovat se mu moc nechtělo dělal max 2 hodiny a pak musel nakupovat, na úřady, policii, .... . Zhruba v polovině a 3 týdnech "práce" jsem mu řekl ať již nechodí. v sobotu jsem ráno k tomu zaklekl a po obědě nebylo co dělat. Když si přišel v pondělí pro peníze za "odvedenou práci" chtěl vidět "jak to kdo dopackal". Zkoumal tu "packalovu práci" a jen pronesl : "To se za něj nedoplatíte, to byl pořádnej profík.". Když jsem mu oznámil že jsem si to dodělal sám sklapl a odjel jak zpráskanej pes. Inu je to jen o lidech jestli je práce baví a hlavně jestli nad ní přemýšlí! Bohužel je to asi všude stejné:(

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy