KK

Rodila jsem koncem července a zatím ťuk, ťuk - jakžtakž zvládám. Moje dítě naopak řve zásadně tehdy, když je se mnou samo, před všema návštěvama, včetně pediatričky, je jako milius a všichni mi pochvalují hodné miminko. A to vážení v porodnici je na palici, taky jsem ohledně toho zažila dost velkou buzeraci. Já hloupá si totiž myslela, že se tam musí psát pravda.http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D"> Příště budu poučenější a budu koukat na své dítě, jestli je nebo není spokojené a napsané ať si mají co chtějí. Stejně je nic jiného nezajímá, hlavně aby měli něco v papírech. 

Díky za článek.http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

HC

H57a52n56k44a 29C97h40e54n

19. 9. 2013 23:48

Pardon, co je na tom tak strašně těžkého před a po krmení zvážit mimino?? Já jsem vážila dvě a tohle mi nepřišlo jako problém. Ovšem buzerace byla, z jiných důvodů...

KK

Samozřejmě na tom nic těžkého není, na rozdíl od autorky jsem měla aspoň štěstí na váhu s mladším rokem výroby. Jen jsem na to zapomínala (hlavně v noci) a obtěžovalo mě to. Malá byla donošená, žloutenku neměla vůbec. Problém byl, že jsem se teprve rozkojovala, venku a na pokoji bylo 35 stupňů a dítě chtělo každou hodinu. Kdybych si ty desítky a patnáctky vymýšlela, tak bych si ušetřila kecy dětské doktorky. Dokonce mi pak řekla i jedna sestra "prostě tam něco napište, tam musí něco bejt napsaný". Takže tak,http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy