Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sestra poněkud nevrlá, ne?:-) Já jsem kolikrát zapomněla donést moč, tak jsem dostala v ordinaci ten slavnej papírek s barevnými proužky a šla ho označit. A sestra přede mnou necouvala,  ani se nekryla;-D

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem zapomněla přinést moč, vyfasovala jsem tedy "šampusku" a potupně jsem s ní seděla asi čtvrt hodiny v čekárně(už naplněnou), než si mě, hříšnici, sestra zavolala. A jako na potvoru tam byla známá, se kterou jsme se delší čas neviděly a hrozně moc si chtěla povídat. Její první otázka zněla" "Co to máš?"...;-D

2 0
možnosti

ten čurapapír mě teda dostal - ale jedno nechápu, proč se nefasuje předem, takže by se mohl pocvrnkat ještě doma před odchodem a odtransportovat jistě jednodušeji, než celej lahváč? Nebo kvůli případným nejasnostem, kdyby bylo třeba test opakovat, tak je třeba mít pohotovostní ranní zásobu sebou? Nakonec proč ne, třicítky ještě nepřišly, takže to zas takovej odér ani při delším čekání nedělá...

0 0
možnosti
Foto

Opravdu skvělý článek R^R^R^. A víte, co z něj čtu? Máte ty nejlepší mateřské vlohy, jaké si můžete přát! Nečekáte zázraky, víte že to bude fuška... To ostatní přijde, u vás určitě! Také mi oslovení "maminko" v gynekologické ordinaci přišlo absolutně mimo, netušila jsem, s kým ten (jindy tak bystrý) doktor mluví. Ještě těsně po porodu byly mé pocity rozporuplné... A druhý den najednou, přišlo to jako rána z čistého nebe a já byla maminka. A už jí asi budu navždy, i když bych občas nejraději zmizela aspoň na Měsíc (a to minimálně na rok) ;-D

5 0
možnosti
Foto

J84a54n14a 33M92a41j35o33v16á

10. 6. 2013 21:14

Jo? Vy jste to měla tak? To já ležela v té porodnici a byla hotová z toho, že se žádné zaplavení hormony, žádný příval lásky mateřské nekoná a měla z toho mindrák. A pak jsem seděla s kolegyněmi (v té porodnici jsem tenkrát i pracovala) a kolegyně vzpomínala, jak se cítila stejně a jak ta láska přicházela postupně se všemi těmi starostmi, radostmi a obavami. Šutr jako vrcholek Sněžky mi spadl ze srdce. A měla pravdu - bylo to tak.

5 0
možnosti
Foto

Renčo, držím palce, to dáš!R^ Zdraví zkušená skorotřetimatka:-)

1 0
možnosti
Foto

Až začneš mluvit ve formě: My jsme čůrali, my kakáme...poznáš, že je to s Tebou už vážně zlý;-D

0 0
možnosti
Foto

J86a52n57a 42M21a38j62o75v11á

10. 6. 2013 20:53

Fandím Vám, to dáte. A sobecky se těším na Vaše další blogy :-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky:-) Porodíme v podstatě pár dní po sobě, už se těším na ty naše blogy;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy