Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vzhledem k datu: blahopřeji. a až budete mít někdy čas, pište

0 0
možnosti
Foto

Moc gratuluju, Renato, přeju pevné nervy i zdraví a užívejte si tu obrovskou radost, protože nic jiného to ve výsledku ani není ;-) Jsem si jistá, že to zvládnete a moc se těším na další články :-)

0 0
možnosti
Foto

Renato, veliká gratulace k miminku!!!R^R^ :-) A hodně štěstí a zdravíV

2 0
možnosti

"„Teda čápa!“ opravila jsem se nejistě a tatínek složil hlavu v dlaních..."

;-D;-D;-DTo mě zabije!

VÝBORNÝ!!!R^R^R^

1 0
možnosti

Bezva čtení, jsem zvědavá na pokračování. :-)

Ale zdá se mi (pokud jsem to v diskuzi nepřehlédla), že vám ještě nikdo neposkytnul potřebnou osvětu, abyste nakonec neporodila nedovzdělaná.  Pro věci ve tvaru kojence tedy platí: nemá to rukávky, má to nohávky = dupačky. Nemá to nohávky, může (ale nutně nemusí) to mít rukávky = bodýčko. Má to rukávky i nohávky = overálek.

Jo, ve všech případech je to ovšem mezi nožičkama spojeno. To jen abyste nespletla bodýčko s mikinkou. :-)

0 0
možnosti

aha :) ono to má takovýhle pravidla. A když to jsou jenom kalhoty, ale s našitejma jakoby ponožkama? :)

0 0
možnosti

Drzim vam palce :o) A reaguju na tu vetu, kdy cerstve maminky spi?.... moc ne!! Prvni dny se zrejme moc nevyspite.... pac dite bude v noci plakat a hlavne pokud hodlate kojit tak prvnich 6 mesicu se zrejme moc dobre do ruzova nevyspite.... teda nekteri to nevim jakou metodou zvladaji... ze jim dite spi celou noc..... ale ja jsem treba i v noci kojila za 2 hodiny!!! A pokud chcete mit mleko opravdu tech 6 mesicu a plne kojit tak vam zrejme nic jineho nezbejva.... nebo potom jak to zrejme delaji vsichni ti co tvrdi ze jim dite spi celou noc.... koji a zaroven prikrmuji umelou vyzivou.... to se pak zrejme vyspite..... jo a kdyz se odhodlate zkusit jen plne kojit tak potom urcite spete s ditkem i pres den :o))  Jo a prvni mesice si musite zvyknout na to, ze dite bude kakat i v noci..... no treba budete mit hodne ditko :o))) ;-)

0 0
možnosti
Foto

J57a95n24a 48M49a33j78o93v35á

13. 6. 2013 12:38

Navrhuji pravidlo "spí dítě - spí matka" zakotvit nejlépe rovnou v ústavě, neb to jde o zdraví, zejména pak to duševní :-)

3 0
možnosti
Foto

Bavlněná věc ve tvaru kojence... ;-D J.

0 0
možnosti

Paní Renato, mám moc ráda Vaše fejetony. Na Knižním veletrhu jsem měla to štěstí, že jsem sehnala Vaši knihu a dokonce jsem Vás potkala, ale neměla jsem odvahu požádat o autogram. Přeji Vám vše dobré a hlavně zdraví Vám i miminku.

0 0
možnosti

Paní Petro, moc děkuju!! A dobře jste udělala, já obvykle žadately o autogram kopnu a když jsem při chuti, koušu i hlavy :))

0 0
možnosti

Povedený článek. R^;-D S tím čápem jste mě dostala. Vzpomněl si přitom na starý vtip: Nastávající maminka, která má rodit kolem Vánoc se ptá synka: "A co bys chtěl pod stromeček - bratříčka, nebo sestřičku?" "Maminko, jestli tě to neroztrhá, tak sáňky !"

5 0
možnosti
Foto

Já znám podobnej. Pepíček načapá mámu s tátou při sexu a ptá se, co dělají. "No,děláme Ti bratříčka!"

"Ale já nechci bratříčka!" Načež je druhý den načapá při poloze zezadu a křičí:" A pejska taky nechci!"

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS