Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby můj hlas zaručil, že Karel opravdu skončí v urně, jistě bych mu ho dal. Rovněž respektuji názor každého jedince a naprosto s Vámi souhlasím, že výběr kandidátů byl mizerný. Jde vážně jen o volbu menšího zla (což je pro čechy typické) a na každém z nás je, co za něj považuje...

1 0
možnosti
Foto

Nebuďte smutná, slečno Francová. V urně bylo sice více Milošů, v koši vedle urny zase více Karlů, takže je to fifty fifty R^

2 1
možnosti

:) vždyť já nejsem smutná. Chtěla jsem říct, že není na výběr, a že já nemám potřebu nikomu nadávat za jeho volbu a mrzí mě, že jiní (z obou táborů) takovou potřebu mají.

0 0
možnosti

I64v81o 65Ž36á94č26e72k

27. 1. 2013 21:38

Víceméně s vámi souhlasím, jen k té Klausově emigraci: někteří lidé v soukromé komunikaci používají nadsázku. Já jsem se např. párkrát v životě zmínil o tom, že toho či onoho člověka bych nejraději zabil. Kupodivu jsem to nikdy neudělal.

0 1
možnosti

Však já vím. Věřím, že kdyby si myslel, že vyhraje K.S., nikdy by to neřekl :)

0 0
možnosti

Autorko, s tím trestáním herců za politické přesvědčení to nebylo zas tak horké: Prostě autor předlohy Zdivočelé země pan Stránský trochu vypěnil a mluvil i za pana Bočana bez jeho souhlasu.

Pak se trochu uklidnil a vzal to zpět, to je celé.

1 1
možnosti

Kdyby radši lidi věnovali energii vynaloženou do nesmyslů, jako je přímá volba, nějakým smysluplným směrem a ne vůči sobě navzájem...

0 0
možnosti

Kandidát, kterého bloggerka hledá, neexistuje - snad v pohádce či červené knihovně. Snad Berlusconi ....

1 0
možnosti

Morálka, čistý štít a reprezentativnost jsou spíš subjektivní kategorie, takže já si dovedu představit hned několik kandidátů, kterým bych dala hlas s mnohem menší hořkostí než K.S. Pro někoho tohle všechno reprezentovali Miloš nebo Karel. Chtěla jsem říct, že akceptuju jejich názor, ale nesdílím ho a hysterie kolem voleb a polarizace Losna nebo Mažňák mi fakt vadí. Já nikomu za to, že volil Zemana, nadávat nebudu. Kolem poloviny jeho voličů ho zřejmě volilo jen jako "menší zlo".

1 0
možnosti
Foto

Renďóóóóóóóó :-)R^

1 1
možnosti

Naprosto presne. Ja sem volit nebyl, neb vyber mezi hulvatskym opilcem a usislanym Rakusanem nebyl pro me. Ale jsem velmi rad, ze se podarilo aktivovat generaci rekneme rocnik 85+. Bez zapojeni techto lidi, kteri nezazili ten komunisticky mor rozprasovany na nas desitky let predtim, do politiky, se nikam neposuneme a se zoufalymi narcisi Vaskem a Milosem nas ceka jeste nejaky ten spolecny nestastny rok...;-)

3 7
možnosti

Přečetla jsem a konečně zas nabyla dojmu, že noblesa a slušnost opravdu existují.

2 1
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy