Diskuse

Na drátě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tibby

11. 4. 2012 0:52
..

No tak to je přesný, kamarádka mi minule půjčovala svůj dotykový telefon, protože jsem si nechala doma svůj, po půlhodině zápolení jsem měla tik v oku, jednu zprávu odeslanou na cizí číslo a jednu sice na správné číslo ale její znění bylo takhle nějak "prd vcera, kol jednact"...

Jinak mě hrozně potěšilo, když jsem si v pravym sloupečku přečetla zmínku o Regině Spektor, taky na ní mám poslední dobou lehkou závislost :)

0 0
možnosti

Shaza

17. 5. 2012 16:42
Re: ..

"prd včera ..." :))

Já mám na Regině závislost dost těžkou, je skvělá, a návyková!

0 0
možnosti

kacinecka

18. 3. 2012 22:36
Jsem ráda, že jste zpátky! :)

:-)R^R^

0 0
možnosti

čistotné čuně

12. 3. 2012 22:48
Operátor

říká mýmu DOTYKOVÝMU mobilu "uživatelsky přátelský", já mu zatím neřeklo jinak, než "ty ksindle".

1 0
možnosti

Seffl

12. 3. 2012 23:14
Re: Operátor

Jste vcelku slušně vychované. Nechtějte vědět, jak říkám svému mobilu já! :-)

1 0
možnosti

Egerie

12. 3. 2012 22:24
to nemá chybu

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

Kája.Mařík

12. 3. 2012 21:58
Tak co, už je to lepší?

Dal jsem Vám dva měsíce na trénink. Teď už byste se mohla pochlubit, jak Vám jde dotykování.

P.S. Nepletete si náhodou mikrofon s reproduktorem? Znám taky jednu...

0 0
možnosti

Shaza

14. 3. 2012 18:06
Re: Tak co, už je to lepší?

Pletu :-) ... tak to vidíte...a po mně chtějte správu nějaké sofistikované techniky :-) ...moje noční můra je, že jednou od někoho dostanu tablet..no to by bylo na sebevraždu!

0 0
možnosti

hugous.z.lipek

27. 1. 2012 21:08
Renátko,

Vy ťukejte do klávesnice 24hodin denně;-D,já se chechtám jak blázen nad každým Vaším článkem a tím mi prodlužujete zdraví!!!!!!A to je víc než chvályhodné!!!!;-D

0 0
možnosti

Flegy

25. 1. 2012 11:11
Konečně

zas po dlouhé době jeden z vašich skvělých článků, hned se člověk v té práci začne víc usmívat :-)

0 0
možnosti

weri

13. 1. 2012 12:35
Pravda pravda

... hlavně co se týče aplikace OPICE, skupovala bych okamžitě, protože když většinou po prohýřené noci kontroluju odeslané smsky, tak bych se nejradši zavřela doma a nikdy už nikam nevystrčila nos...

Jinak i Vám, Renato, pěkný nový rok :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS