Diskuse

Cementová lady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hančka

19. 8. 2010 10:06
Pěkné počteníčko

Zkuste, Renatko, vpašovat svoje zkušenosti  jako doložku k hypoteční nabídce. Každý žadatel o hypotéku bude muset nejprve stvrdit kliknutím/zaškrtnutím, že tento text četl, teprve potom ho to pustí dál - bude-li mít ovšem ještě chuť  :-). Přeju hodně energie. Hana Němcová

0 0
možnosti

kacinecka

25. 6. 2010 15:57
Renatko

Copak se s Vámi děje? Chybí mi Vaše články :-( Snad se Vám dobře vede a snad se tu brzy ukážete :-)

0 0
možnosti

fulcrum

22. 5. 2010 1:23
chjo

Nějak to tu usnulo :( 

 

Respektive autorka usnula na vavřínech? :)

0 0
možnosti

Edmundek

6. 6. 2010 22:48
Re: chjo

usnula usnula :( ... uz si pomalu zacinam rikat ze tento (polo)mrtvy blog nema smysl mit v rss :(

0 0
možnosti

Evelyna123

21. 5. 2010 10:10
připomíná

:-) mi to dobu před mnoha a mnoha lety, kdy jsme dávali dohromady náš první "jedna + nic" a vařili vodu na čaj na žehličce. Bylo to strašné .... dneska mám 100 metrů v domě u lesa ale stejně bych se nejraději vrátila .... tak držím palečky R^

0 0
možnosti

wiki5.5

9. 5. 2010 2:59
tohle

ma jenom jednu chybu.... a to je ze nepisete

0 0
možnosti

Brundi

6. 5. 2010 11:33
Drzim palce

a fandim! Prosla jsem si tim samym. Sranda je taky tahat trimetrove desky 4,5 patra po schodech. Cloveka sice v trigonometrii nauci, ze se s tim na schodisti vytocit lze, ale v praxi... :-D

0 0
možnosti

hugous.z.lipek

11. 4. 2010 21:38
přidám svoji zkušenost,

pokud jakýmkoliv řemeslníkům,kteří vám páchnou do bytu,půjčíte klíče,ev.umožníte volný přístup ke klíčím,vyměňte si zámek.!!

Moje zkušenost je ta,že si malíř  za mými zády udělala otisky a pak mi chodili jeho komplicové do bytu,když  on věděl,kdy pracuji.A kradli a policie samozřejmě nezjistila viníky,byť se hrabali i v pc,a kradli to,s čím počítali,že na to hned nepřijdu.

Tak pozor na české!!! řemeslníky!!!!byť vypadali sebevěrohodněji.!!!!!!

0 0
možnosti

Marek _Mental

8. 4. 2010 22:20
:)

Jako obvykle jsem se pobavil..to není málo.. :-)  Díky a karma..

0 0
možnosti

zcek

8. 4. 2010 15:39
firma

Renčo, proč na to nemáte zedníky??! Neříkej, že jsou drazí! Nám dělal starej Tůma se synem koupelnu+wc+obývák+kuchyň. Říkal, že za 3 neděle není co dělat. Dělali to 3 měsíce. Kocour bydlel u tchýně a my v prachu a na cihlách. Ale je to udělaný krásně! Zdi jsou zase rovné! Strop taky! Máme vanu! Máme visící wc! Nemáme plesnivý jádro! Jsme šťastní:) Za pouhých 220tis - není to krása??!!!

0 0
možnosti

PavelRuzicka

7. 4. 2010 3:44
Snad se podaří

Já to vzal rovnou na druhý level. Rekonstrukce domu, své pomocí. Jsou chvíle, kdy toho začínám litovat, ale většinou jsem rád. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy