Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

9. 1. 2010 0:24
sláva, sláva, hurá!

blahopřeji ke knize. vstup mezi známé lidi asi není nic moc. tedy pro člověka narcizmem netrpícího. užijte si z něj to dobré a pište, děkujeme.:-)

0 0
možnosti
E

ekamisa

7. 1. 2010 12:37
dospělost?

Moc hezké, jako vždycky. Taky jsem se ovšem zasekla u úvodu, kde lamentujete nad věkem a dospělostí v nedohlednu. Obávám se, že dospělost je stav mysli, který spoustu lidí mine i v pokročilém věku.... Např. většinu pánů, kterým já závidím jejich schopnost si hrát (nebo dětinskost? ;-D)... též se necítím nijak dospěle a to bych ve 43 sakra měla :-P

0 0
možnosti
A

Alimak

2. 1. 2010 19:15
úvod

Milá Renatko, taky mi brzo bude tech "strašných" 26, které jsou blíže 30 než 20, a můj život je na začátku roku vzhůru nohama, ale užívám si to :-) vydržte a pište, moc ráda čtu Váš blog a brzy i Vaši knihu!!!:-) R^

0 0
možnosti
MZ

Zakov

30. 12. 2009 19:38
:-)

Kniha zakoupena, prectena a ulozena do knihovny. Moc pekne cteni. Diky. Doufam ze Vam to psani vydrzi jeste dlouho a dockam se pokracovani.

0 0
možnosti
LP

curfew

30. 12. 2009 1:53
to jsou mi věci...

...dva tři měsíce se nestavím a vám už mezitím ta knížka fakt vyšla! :) Vzpomínáte si ještě na svůj slib, že až bude mít tý vý šou a la Oprah, pozvete mě do ní? :))) Začínám tušit, že se to brzo splní, tak bacha na to! :)

0 0
možnosti
Z

zcek

29. 12. 2009 13:52
máme!!!

Tvoji knihu už doma máme!!! Koupila jsem ji a pak váhala, jestli Tě někde shánět a chtít vepsat manželovi k vánocům věnování typu "Svému největšímu obdivovateli a nejmilejšímu čtenáři Honzíkovi Renátka (srdíčko)", ale protože jsem...protože se Tě...plachá;-)), tak jsem od toho upustila a teď  toho lituju, protože když to stíháš v obědové pauze na Anděla, tak to jsem to mohla zkusit, protože tam pracuju. No, tak holt u příští knihy;-))) Zuzana Čekalová

0 0
možnosti
Z

zcek

29. 12. 2009 13:53
Re: máme!!!

Jo a knihu jsme ještě nečetli, protože je hubená a moc dlouho by nám nevydržela a my bysme chtěli, aby byla tlustší a dýl nám vydržela, protože jsem četla jenom kousíčky a hrozně jsem se nasmála, tak to celočtení oddalujeme, abysme si to opravdu užili;-)) Takže ještě nemůžu říct, v jakém stupni dokonalosti kniha je;-)))

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

27. 12. 2009 14:14
Nějak nechtěně jsem se zasekl u toho úvodu...

"...mi bylo 26, což už je blíž třiceti než dvaceti, a já mám pocit, že

nejsem ještě ani v polovině mladické nerozvážnosti a dětinského dovádění..." ...nejsou tak dávno pryč doby, kdy typická žena ve 26ti měla mezi 3. a 5. dítětem a dobrých 10 roků po svatbě...:))  Chápu, že nyní to zní jako nepřípustně-šovinistická vzpomínka. Ale i tak by nebyla až taková ostuda to "dětské dovádění" pomalu chýlit spíše k té druhé polovině... pomalu, samozřejmě, pomalu... :))

Jinak přeji hodně vtipného nadhledu a publikačních úspěchů, nejen v nadcházejícím roce...!

0 0
možnosti
RF

Shaza

29. 12. 2009 15:44
Re: Nějak nechtěně jsem se zasekl u toho úvodu...

Panebože, to je depka - já pomalu nejsem schopná správně držet příbor a před sto lety už bych bylave svém věku zasloužilá žena matka .. děsný!

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

27. 12. 2009 2:42
Pěkný píár článek... dokonce na srovnání Božkou Němcovou

a Vencou Havlem došlo :-) jak to tak vidím, jestli budete milá slečno tímto tempem a směrem pokračovat, nechci vidět ty konce. Jo, píšete dobře, ale zase tak dobrý, aby vám tesali pomníky a rezervovali místo na Vyšehradě to není :-) Berte to jako přátelskou připomínku skutečnosti, že pýcha a také samožerství předchází většinou pád. Tak si to prosím pohlídejte. Bylo by to škoda.:-)

0 0
možnosti
RF

Shaza

29. 12. 2009 15:46
Re: Pěkný píár článek... dokonce na srovnání Božkou Němcovou

a právě proto, že jsem skromná (docela) a plachá (hodně), tak mám ze všech těch propagací a reklam hrůzu a stydím se :) a o tom byl ten článek, víte.

0 0
možnosti
M

Momiša

25. 12. 2009 12:59
Přání...

Milá Renato, i když nepřispívám do diskusí, čtu Vaše příspěvky pravidelně a pravidelně se výborně bavím. Přeji Vám, aby se Vaše kniha vyprodala až do posledního kousku a billboard na jižní spojce nevybledl. (Mimochodem to, dle čeho jsem Váš billboard v rychlosti průjezdu identifikovala nebyla překvapivě Vaše fotka, ale Vaše nezaměnitelné malůvky! :-)) Dále připojuji přání osobní pohody a inspirativních zážitků po celý příští rok, aychom se my závislí mohli těšit na další čtivé příspěvky. Magda 

0 0
možnosti
RF

Shaza

29. 12. 2009 15:48
Re: Přání...

já jsem ten billboard viděla až včera, a je to docela horor, když jedete po silnici a najednou potkáte svojí vlastní gigantickou hlavu u silnice :))

0 0
možnosti
AP

shrink

23. 12. 2009 8:30
Díky za "v přestřelkách jsem vždycky hrála nacistu"

a jiné důvody k úsměvu  -bavíte stále, skvělé, že jste se nevystřílela! Přeji hodně inspirace i v novém roce, A.

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy