Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

8. 1. 2010 17:18
gratuluji k promoci,

a zas mám radost z dobrého počtení. blond vlasy oceníte, až začnete šedivět, eventuelně vám ztvrdnou rysy z profese.:-)jestli se konečně dokopu, něco o tom napíšu. mějte se v novém roce hezky.

0 0
možnosti
MB

embí

10. 12. 2009 22:46
blondýny nevyhynou

Blondýnky a blonďáci prý vymírají. Ale naše generace a ještě těch pár dalších se toho naštěstí nedočkají, a tak nezbývá než se s námi sžít :) No považte, na čí účet by se pak bavila pánská (a z velké části i ta dámská) společnost? A na kom by si si jinak ulevovali brunetky vlny zášti a vzteku? A nesmíme zapomenout, že blbost je věčná. Tak buďte rády, milé tmavovlásky, že tu jsme a že ten odkaz hlouposti, naivity a bůhví čeho ještě zatím vláčíme na bedrech my, protože až tu nebudeme, obrátí se ta pozornost jinam .... a to by se vám asi nelíbilo. A my to už nějak sneseme - ty prostší z nás si to tak neberou a ty rozumnější to berou, ale s nadhledem, a se zbytkem populace se smějí "blonďatým" vtipům. Tak se, Renďo, do nás klidně sem tam opři (zas to moc nepřeháněj), páč i my se rádi pobavíme :).

0 0
možnosti
K

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

1. 12. 2009 15:37
výborné

už jsem se dlouho tak nezasmál,moc rád  čtu blogy od Francové R^

0 0
možnosti
RF

Shaza

25. 11. 2009 0:00
bože!

ok

0 0
možnosti
S

silver_surfer

24. 11. 2009 21:13
Renco, jsi sukezni bruneta

tak se vyprdni na psani techhle slatanin a radsi delej poradne to, k cemu te panbuh stvoril...

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

19. 11. 2009 10:26
Jsem od přírody blondýna,

ale mnohem víc se mi líbí tmavovlásky.Jednou jsem se nechala v pominutí smyslů obarvit na tmavo a vypadala jsem o 20let starší.Takže:proti typu se nemá jít, jsem i nadále blondýna se (zatím) dvěma semestry literární kultury-))

V.)

0 0
možnosti
A

Arth-

15. 11. 2009 10:20
Dobrý, jako vždycky...

ale ta pointa je skoro na konci: "Už proto, že muži prý chodí s blondýnami a berou si brunety.".

Typická "blondýna" je hračka...  je to hezký, ale dlouho to nebaví...

Jen je mi líto těch chytrých, životaplných holek, co jim pámbu udělal tu sprosťárnu, že mají blond vlasy - odnášejí to totiž za "všechny".

Není jich moc, ale znám i takový.

;-)

0 0
možnosti

anžto

19. 11. 2009 10:39
Re: Dobrý, jako vždycky...

hlavně nás nelitovat;-D i když já mám takovou tu "pochcanou slámu" a to nevím kam se to řadí;-)

0 0
možnosti
L

Luisa

12. 11. 2009 22:19
Chudák Mája!

Jen doufám, že má stejnej smysl pro humor, jako vy, a ňák to pobrala..., páč tohle je FAKT strašnej zážitek ;-D;-D;-D (karma pomyslná, když  není  kam klikat R^)

0 0
možnosti
V

Vikina

17. 11. 2009 1:57
Re: Chudák Mája!

jémine, Lilko, to jsem rád, že jsi tady a né jinde;-D;-D:-)

0 0
možnosti
PK

fulcrum

12. 11. 2009 21:45
Blondýny ne-e

Až příliš často na ně ty vtipy sednou :D

Navíc jsou takové nevýrazné... Já radši tmavovlásky :)

0 0
možnosti
MP

admiral666

12. 11. 2009 16:20
blondyny ne

Zjevne umele blondyny vseho druhu, popr. blondyny prirodni stylizujici se do barbie pusobi dojmem, ze maji intelekt kralika, popr. prvoka.

0 0
možnosti
A

Arth-

15. 11. 2009 10:23
Re: blondyny ne

No, je fakt, že "blondýna" je takový malý neštěstí...  ale moje zušenost říká, že na barvě vlasů při tom nezáleží... a úplně nejhorší je, když "blondýna" je chlap!

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy