Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

myška18

16. 12. 2009 14:19
Renatko,

Vaše blogy mě vždy zaručeně pobaví - jste zlatá. A k těm čekárnám - naprostá pravda, dokonce i můj manžel před nedávnem dával synovi školení, aby se v čekárně zeptal, kdo je poslední. No a když jsem na to odvětila, že logicky snad stačí, aby si zapamatoval, kdo přijde po něm, tak se na mně díval docela nechápavě.

0 0
možnosti
PP

ppelc

15. 12. 2009 16:56
Bože

takové čekarny jeste existuji? Myslel jsem, ze tenhle pazvyk zmizel s revoluci pred dvaceti lety.

0 0
možnosti

Dejl

10. 12. 2009 15:50
Dobrý...

Tudle blbou hru nehraju, kdo je poslední, se neptám a vůbec se tvářím preventivně nevraživě...;-D

0 0
možnosti
KK

PaulDrake

6. 11. 2009 8:56
bože!!!

Váš blog jsem četl před pár dny a včera jsem absolvoval návštěvu u doktora - vzpomněl jsem si na vás pak snad 100x. Poté, co jsem se s horečkou 39 doplazil do čekárny (samozřejmě plné důchodců, přestože čtvrteční odpoledne jsou prezentována jako "pro pracující"), skoukl jsem situaci a pro nedostatek místa si sedl za roh čekárny. Asi 20 minut po mě dorazily dvě slečny (jejich antré se nedalo přehlédnout, natož přeslechnout). Když na mě přišla řada (o 2 hodiny později), pustily se ještě s nějakou babou do mě, co že předbíhám, že slečny přišly dřív. Na moje argumenty, jaktože mojí kartičku už má sestra dávno v ordinaci (vzala jí, když jsem přišel, pak už kartičky dopředu nevybírala) a ony jí stále žmoulají v ruce, vůbec nereagovaly a seřvaly mě, že kecám. Za normálních okolností bych to nechal být, ať si holky jdou první, ale bylo mi tak blbě, že jsem nakonec bezeslova vešel do ordinace, doprovázen nenávistnými pohledy a s nálepkou předbíhače... Uááá, never more!

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

6. 11. 2009 8:33
Jste můj člověk

Taky jsem tuhle hru nikdy nepochopila. Naštěstí se dneska dokážu tvářit tak zle a nepřístupně, že si nikdo nedovolí mě nutit do cizích her.

0 0
možnosti
CC

calloway

5. 11. 2009 19:09
důchodci

v čekárnách jsou zlo srovnatelný jenom s koprovou omáčkou. trojnásobný poplatky na ně!

0 0
možnosti
RF

Shaza

5. 11. 2009 21:35
Re: důchodci

: ) ale no tak, s koprovkou? to snad zas ne :)

0 0
možnosti
E

eNden

5. 11. 2009 16:33
Ano, velmi

vtipně napsané, jak v čekárně byli samí tupci, jen já jsem byla jediná inteligent.8-o

0 0
možnosti
LN

Hrochomut

5. 11. 2009 19:09
Re: Ano, velmi

vždycky vám dělá problémy chápání psaného textu?

0 0
možnosti

Helen_Prag

5. 11. 2009 15:53
blog

R^R^R^ Velmi vtipně napsané.:-):-):-)

0 0
možnosti

CART09

5. 11. 2009 15:36
Hra na posledního

Hra na posledního sama o sobě samozřejmě smysl má, minimálně pro mne, protože nejsem schopen sledovat, kdo přišel přede mnou, pokud je to víc jak dvě osoby... nicméně se z ní nesmí stávat dogma... Nemluvě o tom, že aspoň rámcově by nějaké naplánování počtu pacientů mělo být provozuschopné a tudíž by se mělo dát objednávat telefonem aspoň s přesností na půlhodiny...

Nicméně - článek mi opět několikrát pošimral bránici a zvednul koutky, a za to Vám, Renato, patří velký dík.:-)R^

0 0
možnosti
JK

Norkey

5. 11. 2009 13:43
e?

Nechodím po doktorech často, vlastně jenom k zubaři tak jednou za dva roky :D V minulosti i párkrát jinam, ale ještě jsem se nikdy nesetkal s tím že by se kdokoli ptal, 'kdo je poslední.' Přece v tom má každý lékař nějaký svůj systém nebo ten kdo přijde pozoruje jak ubívají ti co přišli před ním, a naprosto to stačí..

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy