Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

3. 12. 2009 17:21
zatím tenhle vede

...zde jsem se zasmál zatím nejvíc.....:-)

0 0
možnosti
H

hugous.z.lipek

26. 11. 2009 23:07
Přidávám se

sice se zpožděním,ale také mám podobný zážitek.Na jedné společenské akci jsme stáli v půlkruhu před publikem.Když jsem se postavila na své místo,zjistila jsem,že se mi při chůzi na zadku otevřel zip u sukně a přední díl mi spadl na boty,zatímco zadní díl byl někde těsně pod pozadím.A tak jsem stála a nemohla nic dělat.Hrůza mě fackuje ještě po letech.Při odchodu jsem držela sukni vepředu v hrsti a modlila se,abych už seděla!Ještě po letech si říkám,kolik lidí se asi nade mnou pobavilo.:-)

0 0
možnosti
-=

watchdog

12. 11. 2009 19:10
Zrovna nedávno jsem v restauraci viděl pyšnou slečnu,

která vycházejíc s toalety nevšimla si za ní vlajícího pruhu toaletního papíru.. Důvod vyděšených pohledů ostatních hostů zjistila chudák až u stolu.

0 0
možnosti
MK

fingualaa

24. 9. 2009 10:53
Neuvěřitelné

Dalo by se říct - neuvěřitelná historka", pokud bych se už párkrát nedostala do podobné situace. Mé prokletí je podprsenka bez ramínek. Na závěrečné v tanečních jsem ji lovila někde u pasu. A střílející ramínka tohoto kusu oděvu mě pronásledují prakticky denně. Prasklá šňůrečka u plavek (ta, co se zavazuje za krkem) dokáže taky divy. Jednou mi rupla na dovolene. Vrchní díl plavek se tehdy usadil opět u pasu, což okolostojící Italové ocenili dlouhým potleskem..

A jen tak mimochodem, samodržící punčocháče mám taky. Už rok. Stály taky majlant a ještě jsem je na sobě neměla.. Bojím se..

Moc děkuju za všechny příspěvky, jsem pravidelnou čtenářkou (když je nejhůř, tak tenhle blog vždycky zvedne náladu ;-)

Papá

0 0
možnosti
H

hugous.z.lipek

27. 11. 2009 13:19
Re: Neuvěřitelné

obdoba jsou plavky,které když se nacucnou vodou,třeba mořskou,tak kalhotky padají úplně,podprda málem taky.Mám letitou zkušenost a dosud jsem nepřišla na to,jaké plavky,které by vydržely ten  nápor vody,si koupit.A pončochy?

Také jsem je měla jen do prvního použití.Když jsem je nepřestávala i na ulici lovit-a to nenosím mini-tak jsem je raději vyhodila,abych si nezadělávala na další ostudu.

A přidávám se ke chvále tohoto blogu.:-)!!

0 0
možnosti
AP

shrink

18. 9. 2009 14:59
výborný

zase

0 0
možnosti
G

Gmur

16. 9. 2009 14:08
tu nakreslenu slecnu

jsem pred nedavnem videla in vivo. Nebyla jste to vy. Mela na sobe TANGA v pletove barve ......8-o

0 0
možnosti
KT

Ježikača

16. 9. 2009 12:14
zdravím a děkuji

:-) připomněla jsem si podobné punčochové zážitky, a to i s podvazkovým pasem, neb ten, mrcha, občas taky povolí. ale punčocháče nenávidím. mimochodem. moje zážitky byly tak asi ve vašem věku, umocněné tím, že tehdy málokdo punčochy nosil. ale nikdo si nestěžoval, spíš naopak. buďte v klidu, myslím, že jste všechny potěšila. konečně, vzpomeňte na MM před obchodním domem...

0 0
možnosti
BB

miyu

16. 9. 2009 8:50
Stane se :)

Minuly tyden jsem mela dulezite jednani s investorem. Nasoukala jsem se do pouzdrovych cernych satu ktere jsem si poridila za nekrestanske penize. Vse v pohode, zadne faux pas. Jednani bylo ve meste asi 100km od firmy. Sef mi pak volal ze me vyzvedne jeho syn. Prijel syn, ve vytunene honde (pres kazdy rafek jsme jeli PROKLATE pomalu), opet vse v pohode. Pta se me kde me ma vyrazit. Rikam mu "vyhod me v centru ja se trosku projdu". Tak jdu z centra peskobusem domu a pripadam si jako modelka nejvetsi. Za sebou sem tam slysim obdivny piskot. Prijdu domu a prevlekam saty. Zjjistuji ze na zadku je obrovska samolepka "Hot tunning - Made in Italy". Ted se vzdy poradne divam kam si to sedam....

0 0
možnosti
H

Haidy

16. 9. 2009 18:07
Re: Stane se :)

Taky dobrý!;-D Nezaložíme Klub?

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

15. 9. 2009 14:30
KARMAAA !

Karma za obrázek! Karma za text! Karma za smysl pro humor! A karma za oživení některých mých vlastních vzpomínek.

K punčochám doporučuji podvazkový pás. Udrží punčochy alespoň přibližně v oblasti, kde si je nositelka přeje. A když neudrží - tak máte téma na další povídání :)

0 0
možnosti
LU

pidla

10. 9. 2009 14:58
Kaaarma,

ale jitříte mi rány , radši nevzpomínat.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy