Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jindri

29. 9. 2009 18:42
super

no jeste ted rvu smichy, pis dal pis sleduju kazdej dalsi kousek:-) krasa

0 0
možnosti
LU

pidla

30. 8. 2009 15:39
Kaaarma,

všem neznalým, nevěřícím Tomášům, i jinaksejmenujícím, potvrzuji, ano, je to,tak .A představte si , oni jsou lidé, kteří to radostně vyhledávají opakovaně....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AD

daisyna

25. 8. 2009 23:16
Uzasny clanek

Moc jsem se nasmala! Jen houst a vetsi kapky R^

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

30. 7. 2009 14:47
Jako obvykle

Skvěle jsem se bavil od nadpisu do konce. A tenhle článek byl hodně nad Tvým běžným průměrem, což znamená téměř zničující. Musel jsem si občas vytřít slzy z očí, abych mohl pokračovat. Gratuluji, jsi na tomto serveru jako sluníčko, které dokáže projasnit i mizerný den. Děkuji a mnoho dalších úspěchů.

P.S. četl jsem i článek v magazínu OnaDnes. Nebýt tam Tvé jméno, vůbec bych se do něj nepodíval;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TT

mamenec

28. 7. 2009 13:42
Karma, ostatně jako vždy....

Jako velký příznivec thajských masáží a všeho thajského obecně, musím potvrdit, že masáže tady a v Thajsku je nebetyčný rozdíl ( aspoň většinou ). Ale pokusím se Vám popsat masážní nirvánu z letošního března. Ostrov v jižním Thajsku Koh Ngai, 10 m od moře masážní přístřešek, dvě 90-ti kg Thajky, tma, svíčky, šumí moře, olejová masáž jspolečná s manželkou byla edna z nejlepších v mém životě,  vůně skvělé kuchyně z hospody vzdálené cca 50 m. Takovej trochu duševní orgasmus.:-)

P.S. až absolvujete 20 -30 masáž, už Vám to ani nepřijde :-)

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

28. 7. 2009 3:03
Čet jsem tisk. Gratuluju

:-)R^

0 0
možnosti
RF

Shaza

27. 7. 2009 14:55
PS:

PS: Ozvala se mi po mailu jedna paní, byla u té samé masérky a prý málem neodešla živá, z čehož soudím, že takhle masíruje pořád a nešlo jen o osobní antipatie..tak ten blog berte jako výstrahu a masochisti se radujte :)

0 0
možnosti
JM

JoMe

23. 7. 2009 20:33
....

Mám rád Vaše články, ale tento je takový slabší :-)... asi dochází energie;-)

0 0
možnosti
LM

Winebibber

24. 7. 2009 12:13
Re: ....

jojo... dneska se člověk lidem nezavděčí... :-)

0 0
možnosti
AH

nyny.

23. 7. 2009 16:13
jejda

tak jsem si vždy pohrávala s myšlenkou na tu masáž zajít, ale takhle tedy ani omylem.Absolutně nesnáším bolest, jsem horší jak rota řezníků a práh bolestivosti mám někde v 25.suterénu, ach jo.

0 0
možnosti
RF

Shaza

24. 7. 2009 12:35
Re: jejda

R^ já taky...a přežila jsem :)

0 0
možnosti
JB

broouk

23. 7. 2009 9:14
Masáž

Také jsem na jedné byla, bolelo to, hlavně když mi zajela do mého skříplého nervíku na zádech, a výsledek nula. Necítila jsem se o nic lépe a ani o nic hůře. Pak jsem dostala k Vánocům poukaz na thajskou masáž nohou a musím říct, že to byla naprostá bomba. Fakt doporučuji.

Jinak Renato, čtu Vás už hodně dlouho a píšete naprosto super. Dávám karmu.;-D 

0 0
možnosti
RF

Shaza

24. 7. 2009 12:37
Re: Masáž

Jo, to jsem si zrovna říkala, že bych tu "nožní" mohla přežít :)) Ještě tam nabízejí olejovou, klasickou, ale bojim se, že se zvrhne do thajský :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy