Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

sir Humprey

12. 4. 2009 10:09
Největší úchyl tuná je Macura.

0 0
možnosti
D

Deedlit

12. 4. 2009 10:00
8)

Dávám karmu - modrá kabelčička a okolo pobíhající uchylák nemají chybu. Nikdy mě nenapadlo, že by byli jedinci, kteří přitahují uchyláky víc. Když  ale tak čtu Váš článek, asi na tom něco bude. Jednou jsem vyprávěla známé kdy, kde a jak jsem na nějakého narazila. Byla naprosto zděšena představou, že by potkala jen jediného. Já - na druhou stranu. Nehezký počet. Přesto vždy dokonale zrozpačitím a v duchu si velice nelichotivě nadávám, proč lezu v noci ven. Naštěstí se mi zatím nic nestalo, i když jsem již měla zkušenost i s násilníkem. Zaklepu to na dřevo a budu se přesvětčovat o tom, že v novém bydlišti onanují pánové pouze za zavřenými dveřmi. 8)

0 0
možnosti
RF

Shaza

13. 4. 2009 18:00
Re: 8)

no vždyť říkám "kariéra oběti"  - to je vážně popsaný fenomén, prostě je na vás vidět, že už vás přepadli a bez ohledu na tělesnou stavbu nebo vizáš vyzařujete signály snadné oběti...jinka si nedovedu vysvětlit, proč mě přepadl ten poslední, když jsem měla černej kabát až na zem, sněhule a kulicha s bambulí až po oči :-/

0 0
možnosti
S

ska.tanka

11. 4. 2009 21:51
supr

Vase clanecky jsou zabavne, usmivam se, mluvite mi z duse, proste diky! Jeste ze nejsem nejaky uchyl-muz nebo lesbicka, jinak bych se do vas uchylne zamilovala :-) Takto mi zbyva jen pogratulovat - jen tak dal!R^

0 0
možnosti
RF

Shaza

13. 4. 2009 17:54
Re: supr

tak to je Vážně hodně moc milý kompliment :)))

0 0
možnosti
MK

czech64

10. 4. 2009 12:32
horší a horší

Nejak mi připadá že poslední dobou se to ještě zhoršuje. Chlapů si nevšímám ale jenom od začátku roku jsem viděl už 2 slečny co si to dělaj v tramvaji a jak říkáte je to pěkný trapas.  Myslim že to maj hlavně na svědomí drogy, nebo si to jinak nedokážu vysvětlit co je k tomu vede.

0 0
možnosti
JP

q33ny

3. 4. 2009 17:35
Úchylové

Jednou, po dalším z mnoha útoků (tradiční místa autobusy, metro, nádraží) jsem se kamaráda zeptala, co si myslí že je na mě špatně, že se na za mnou takhle táhnou. Řekl mi, že je na mě vidět, že mám ráda sex.

Blbý, co?

0 0
možnosti
RF

Shaza

13. 4. 2009 17:56
Re: Úchylové

no copak mít rád sex je dobrý, blbý je, když je to vidět :-/ :-)

0 0
možnosti
E

edelcacao

30. 3. 2009 18:41
bože je kapitola 1 pravda?

Fuj ta známá je teda docela odvážná. chytit nějakýho úchyla za ptáka, to je hnus já bych se ho nedotkl ani pres sklo kdekoliv natož na ptákovi. ;-D;-D

0 0
možnosti
O

olivita

26. 3. 2009 15:22
Já jsem jednou potkala

turistu s mapou , kterej se mě hezky slušně zeptal na cestu. Až po chvíli mi došlo, že pod olobří mapou si honí svýho špinavýho oškliváka. Na pláži v San Sebastianu zase nenápadnej japonskej turista fotil odhalené poprsí evropskejch kočenek...Cesty stopem po světě to je vzpomínkovej soubor s názvem Úchyláci;-D.

0 0
možnosti
V

Vyrizena_troska

25. 3. 2009 11:04
zase karma

Tohle je vážné téma, ale líbí se mi, jak neztrácíte nadhled a zdravý cynismus..:-)

A taky mě zaujala ta přezdívka Iron maiden.;-)

0 0
možnosti
F

fext

25. 3. 2009 8:18
signály

Máme zakázanou agresivitu. Nemyslím násilí, agresivitu. Agresivita se nemusí projevovat násilně, může se projevovat formou sebejistého protestu bez zadních vrátek, viz vypeskovaný a na útěk zahnaný úchyl v šalině, viz níže (100 bodů).

No a řeč těla obvykle nelže. Pokud máte "zakázáno" konfrontovat v sebeobraně někoho, kdo vás omezuje, obtěžuje nebo dokonce napadl, ten násilník to zpravidla vycítí. Sebejistota typu "já tu nejsem zavřenej s tebou, ale ty jsi tu zavřenej se mnou, hajzle" se dá těžko zahrát, ale lze jí dosáhnout například dovybavením se technickým prostředkem co vyrovnává fyzický handicap (pepřák).

A vědomím, že nebezpečí neunikneme tím, že budeme dělat, že není. Prostě pokud je zle, je zle, a máte výběr z pověstných korsických tří S, čili: stilleto, schiopetto, strada.:)

Ale nezoufejte. Když jde o každou vteřinu, policie je pouhé minuty od vás.:-)

0 0
možnosti

Igor Šedo

25. 3. 2009 7:41
dneska

kackoR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9192x
Autorka je životním nadšencem, který si čokoládu nikdy nenechá na později. 

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy